شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#هواداران پرسپولیس

اعتراف مدیرعامل محبوب هواداران پرسپولیس به دلایل بازگشتش به فوتبال + سند

حمیدرضا گرشاسبی : با برخورد هایی که دولت قبلی داشتند اصلا قصد بازگشت به ورزش را نداشتم ؛ با یک سری تغییراتی که در دولت جدید صورت گرفت پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان را برای مدیرعاملی پذیرفتم ؛ خدمات عباس انصاری فرد در جامعه ورزش کشور بر هیچکس پوشیده نبود

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت : با برخورد هایی که دولت قبلی داشتند اصلا قصد بازگشت به ورزش را نداشتم ولی دیگر با یک سری تغییراتی که در دولت جدید صورت گرفت پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان را برای مدیرعاملی پذیرفتم.
گرشاسبی همچنین گفت : واقعا ما یکی از بهترین های ورزش ایران را از دست دادیم، عباس انصاری فرد واقعا انسان پاک دست و با صداقتی بودند و خیلی مردم دار بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان و پیشین پرسپولیس ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر و تدفین عباس انصاری فرد حضور پیدا کرد.

حمیدرضا گرشاسبی در پایان مراسم در جمع خبرنگاران گفت :

واقعا ما یکی از بهترین های ورزش ایران را از دست دادیم. زمانی که انصاری فرد جزء کارکنان تربیت بدنی بود واقعا خدمات او در جامعه ورزش کشور بر هیچکس پوشیده نبود و او همواره کمک رسان بود. در یک مدت زمانی هم که در پرسپولیس حضور داشتند و بنده هم در کنار ایشان بودم و از او مشاوره می گرفتم، واقعا انسان پاک دست و با صداقتی بودند. امیدوارم خداوند به خانواده ایشان که همگی ورزشی هستند صبر بدهد.

گرشاسبی در خصوص مدیریت انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس افزود :

ایشان ارتباطات خیلی خوبی داشتند و مردم دار بودند، مدیریت تیم های بزرگ مانند پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان یا حتی فولاد واقعا مدیریت یک بحران است و آقای انصاری فرد به خوبی در آن زمان مشکلات را حل کردند و می توان گفت که نمره قبولی را گرفتند و موفق شدند کارنامه خوبی از خودشان برجای بگذارند.

وی درباره حضور در فولاد خوزستان گفت :

با برخورد هایی که دولت قبلی داشتند اصلا قصد بازگشت به ورزش را نداشتم ولی دیگر با یک سری تغییراتی که در دولت جدید صورت گرفت پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان را برای مدیرعاملی پذیرفتم. در شرایطی که حدود ۴ بازیکن از تیم جدا شده بودند خدا را شکر با تلاشی که داشتیم موفق شدیم بقیه بازیکنان را در باشگاه نگه داریم و با آن ها تمدید کنیم. به امید خدا یک مربی خارجی هم به کادرفنی ما اضافه خواهد شد تا با این اوضاع محرومیت و منع از جذب بازیکن بتوانیم باز هم افتخار آفرینی کنیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید