شهر خبر

بهترین گوشی هایی که امسال می توان خرید + جزییات

خرید یک تلفن جدید می تواند یک کار سخت باشد اما خواندن این گزارش کار راحت تر خواهد شد.

در سال ۲۰۲۱ ، خرید بهترین تلفن به معنای جستجو و خرید وسیله ای است که چند سال برای شما دوام بیاورد. چرخه ارتقاء گوشی های هوشمند به دلایلی کند می شود: حتی با قیمت های پایین تر ، خرید آن ها سخت تر و سخت تر می شود. به عبارت دیگر ، برای خرید موبایل عالی ، نیازی به صرف مبلغ هنگفتی ندارید ، زیرا مجموعه ای از تلفن های هوشمند فوق العاده با قیمت حدود ۸۰۰ دلار در دسترس هستند. تصمیم گیری در این محدوده قیمت همیشه سخت است ، اما برای اکثر مردم ، ما بهترین گوشی را Apple iPhone ۱۲ پیشنهاد می کنیم.

خوشبختانه اگر به دنبال یک گوشی هوشمند هستید ، گزینه های بالای هزار دلار بسیار راحت تر است. اگر Android  دوست دارید ، Samsung Galaxy S۲۱ Ultra فوق العاده خوب است. و اگر می خواهید بهترین تلفن هوشمند را با کمترین هزینه تهیه کنید ، می توانید با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار یا حتی کمتر از ۴۰۰ دلار چیزی واقعاً خوب پیدا کنید.

یک تلفن هوشمند عالی چندین سال (حداقل) برای شما دوام می آورد ، دارای یک دوربین عالی ، یک صفحه نمایش زیبا ، عمر باتری طولانی ، و به اندازه کافی سریع است تا بتواند همه کارها ، شبکه های اجتماعی و بازی هایی را که می خواهید در یک روز جمع آوری کنید ، انجام دهد. باور کنید یا نه ، پیدا کردن همه این موارد در تلفن راحت تر از همیشه است - بنابراین انتخاب بهترین مورد اغلب به درجه یا ترجیحات شما بستگی دارد.

۱. APPLE IPHONE ۱۲

بهترین آیفون برای خرید در سال ۲۰۲۱

بهترین-گوشی-های-سال-1

 

۲. SAMSUNG GALAXY S۲۱ ULTRA

بهترین تلفن اندرویدی برای خرید در سال ۲۰۲۱

بهترین-گوشی-های-سال-2

۳. SAMSUNG GALAXY S۲۱ / S۲۱ PLUS

بهترین تلفن اندرویدی با قیمت پایین

بهترین-گوشی-های-سال-3

۴. APPLE IPHONE ۱۲ PRO MAX

بهترین تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در ۲۰۲۱

بهترین-گوشی-های-سال-4

 

 

 

منبع: اقتصاد نیوز