شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#کادر فنی#تیم ملی فوتبال

عکس| سانحه برای هواپیمای تیم ملی آلمان/ ژرمن‌ها مجبور به فرود اضطراری شدند!

سفر بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال آلمان پس از مصاف با ایسلند با حادثه‌ای نگران کننده همراه شد.

عکس| سانحه برای هواپیمای تیم ملی آلمان/ ژرمن‌ها مجبور به فرود اضطراری شدند!

خبرورزشی - تیم ملی آلمان خاک ایسلند را با خاطره‌ای شیرین از کسب پیروزی ۴ بر صفر مقابل تیم میزبان در دور ششم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ترک کرد. آرامش ژرمن‌ها اما در مسیر بازگشت به خانه از بین رفت زمانی که متوجه شدند هواپیمای‌ آنها به دلیل بروز نقص فنی مجبور است فرودی اضطراری در شهر ادینیورگ اسکاتلند داشته باشد.

پس از این اتفاق اتحادیه فوتبال آلمان در صفحه اختصاصی‌اش پیامی با این مضمون منتشر کرد: «حال ما خوب است. بازدید فنی هواپیما در حال انجام است.»

طبق گزارش‌ها، خلبان هواپیمای حامل اعضای تیم ملی آلمان در مسیر بازگشت از کد ۷۷۰۰ استفاده کرده که به معنای وضعیت اورژانسی در پرواز است. نوع اضطرار اما در این کد مشخص نیست می‌تواند شامل موارد پزشکی و فنی باشد. همچنین این کد می‌تواند به معنا کمبود سوخت یا دیگر شرایط غیرمنتظره باشد اما به هر حال زمانی که یک هواپیما این کد را ارسال می‌کند، نسبت به سایر پروازها برای فرود در نزدیک‌ترین فرودگاه اولویت پیدا می‌کند و فوراً توسط ایستگاه‌های زمینی مورد پشتیبانی واقع می‌شود.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً مشکل رخ داده برای پرواز KLJ۲۷۰۳ که باعث تغییر مسیر پرواز آن در حد فاصل شهرهای داندی و آربروث چه بود که آن را مجبور به فرود در ادینبورگ کرد در حالی که قرار بود در شهر سالزبورگ اتریش فرود آید.

عکس| سانحه برای هواپیمای حامل اعضای تیم ملی آلمان/ ژرمن‌ها مجبور به فرود اضطراری شدند!

در همین حال طبق اطلاعیه‌ای که اتحادیه فوتبال آلمان در توئیتر صادر کرد، با توقف اجباری به وجود آمده در پرواز اعضای این تیم، آنها محض احتیاط ادامه سفرشان را به صورت انفرادی انجام داده‌اند.