به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده، مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برگزاری فستیوال آرنولد کلاسیک گفت: فستیوال ورزش های زیرمجموعه بدنسازی مشابه رویداد آرنولد کلاسیک زیر نظر کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی برگزار خواهد شد.

او افزود: طبق گفت و گوهای انجام شده با ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و پس از برگزاری جلساتی و اعلام نظر مساعد رئیس فدراسیون، آیین نامه این رویداد نگارش شد و به استان ها ابلاغ شده است و یک وبینار آموزشی نیز پیش از آغاز مسابقات برگزار می شود تا قوانین و پروتکل های مربوطه آموزش داده شوند.

این مقام مسئول در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: کلاس تربیت مربی همگانی نیز در حاشیه این مسابقات برگزار می شود. هدف اصلی ما آشنایی مردم با علم ورزش است و قصد داریم تا سطح آگاهی ورزشکاران، علاقه مندان و عموم مردم را در خصوص ورزش بدنسازی و زیرمجموعه های آن ارتقا دهیم.

حیدرزاده ادامه داد: پویش آماده شو، لیگ تندرستی و در انتها لیگ کشوری آماده شو مقدمات این مسابقه هستند و در ابتدا این رویدادها در باشگاه های کشور برگزار می شوند. پیش بینی می شود که بتوانیم تا پایان فصل پاییز در ابتدا در استان ها فستیوال آرنولد کلاسیک را برگزار کنیم.

مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی در پایان گفت: پس از برگزاری مسابقات استانی و منطقه ای مسابقات کشوری این فستیوال برگزار می شود. در این فستیوال مسابقاتی برای تمام رشته های مربوط به بدنسازی برگزار می شود و حتی زمینه حضور کراس فیت ها نیز فراهم می شود.