شهر خبر

تا پایان ماه جاری میلادی؛

رژیم صهیونیستی ملاقات اسرای فلسطینی با خانواده‌هایشان راتعلیق کرد

رژیم صهیونیستی ملاقات اسرای فلسطینی با خانواده‌هایشان راتعلیق کرد

کمیته جهانی صلیب سرخ به خانواده‌های اسرای فلسطینی ابلاغ کرد که ملاقات با فرزندان اسیرشان تا پایان ماه جاری میلادی متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، به دنبال فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم مجازات‌های جمعی فراوانی را برای اسرا در نظر گرفته اند.

بر اساس این گزارش، در همین ارتباط کمیته جهانی صلیب سرخ امروز پنجشنبه به خانواده‌های اسرای فلسطینی ابلاغ کرد که ملاقات با فرزندان اسیرشان تا پایان ماه جاری میلادی متوقف شده است.

لغو ملاقات اسرای فلسطینی با خانواده‌هایشان از جمله مجازات‌های جمعی است که رژیم صهیونیستی از زمان فرار ۶ اسیر از زندان جلبوع علیه اسرای فلسطینی اعمال می‌کند. روز گذشته نیز زندان‌های رژیم صهیونیستی شاهد تنش و ناآرامی بود و اسرای فلسطینی در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست، سلول‌های خود را آتش زدند.

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین در پیام شدید اللحن خود نسبت به هرگونه تعرض به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع یا ترور آن‌ها و اعمال فشار بر خانواده‌هایشان هشدار داده و گفتند در چنین شرایطی، اوضاع احتمالاً به سمت درگیری نظامی کشیده خواهد شد.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که به مثابه ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.