به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردیبهشت‌ماه سال جاری در جریان انتخابات داخلی هیأت‌ رئیسه فدراسیون جهانی والیبال محمدرضا داورزنی، مریم حسابی و امیر طلوع‌کیان با کسب اکثریت آرا به ‌ترتیب به عضویت کمیسیون مالی، کمیسیون ارتباطات و بازاریابی و شورای والیبال درآمدند. 

قرار است نخستین وبینارهای آنلاین کمیسیون‌های مختلف فدراسیون جهانی والیبال پس از انتخاب اعضای کمیسیون‌ها از اکتبر سال جاری آغاز شود که نمایندگان ایران نیز در آن حضور خواهند داشت.

بر این اساس، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو کمیسیون مالی 19 اکتبر 2021 (27 مهر 1400)، امیر طلوع کیان عضو شورای والیبال اول دسامبر 2021 (10 آذر 1400) و مریم حسابی عضو کمیسیون ارتباطات و بازاریابی سوم دسامبر ( 12 آذر 1400) در وبینارهای هیات رئیسه FIVB حضور پیدا خواهند کرد. ضمن اینکه داورزنی 25 اکتبر 2021 (3 آبان 1400) با حضور در لوزان سوئیس مقر فدراسیون جهانی والیبال به صورت حضوری در جلسه هیات رئیسه این نهاد شرکت خواهد کرد.

در ساختار فدراسیون جهانی، کمیسیون‌ها مشاوران تخصصی هیأت‌رئیسه و کمیته اجرایی به حساب می‌آیند که وظیفه بررسی برنامه‌ها و ارائه راهکارهای اجرایی، همچنین ارائه مشاوره تخصصی به هیأت‌رئیسه برای تصویب طرح‌ها و برنامه‌ها را برعهده دارند. ضمن اینکه شورای والیبال، شکل توسعه‌یافته‌ای از کمیسیون رویدادهای ورزشی است که طی چهار سال گذشته در فدراسیون جهانی فعالیت داشته و با تغییر ماموریت از کمیسیون به شورا و تغییر نام از رویدادهای ورزشی به والیبال فعالیت می‌کند.