به گزارش برنا، علیرضا دبیر در مراسم افتتاحیه کمپ تیم های ملی اظهار داشت: خوشحالم که امروز ورزش کشتی به حق خودش رسید و صاحب کمپ تیم‌های ملی شد. کشتی بیشترین سهم را در مدال‌آوری در تاریخ ادوار المپیک داشته ولی به حق خودش نرسیده بود و خداروشکر با افتتاح این کمپ بخشی از خواسته‌های جامعه کشتی برآورده شد.

وی از کشتی به عنوان سرمایه کشور نام برد که افتخارات بسیاری را برای کشور کسب کرده بیان کرد: کشتی این ظرفیت را دارد که مدال های طلای بیشتری بگیرد به شرط اینکه رسیدگی بیشتری به کشتی گیران شود.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: استعدادهای خوبی در کشتی داریم که هر کدام می توانند امید مدال آوری باشند.

دبیر در ادامه گفت: باعث افتخار است که دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد و به عنوان یک چهره ورزشی وظیفه همه ما این است که از ایشان حمایت کنیم.

وی در ادامه یادآور شد :تیم قبلی وزارت هم برای کشتی زحمت زیادی کشید ولی حالا با حضور دکتر سجادی امید بیشتری داریم شاهد رشد چشمگیر کشتی کشور باشیم.

رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: بهترین تجهیزات را برای کمپ تیم های ملی آماده کردیم و این امکانات بی سابقه است. افتخار می‌کنم به عنوان خادم ملت این امکانات را برای جامعه کشتی فراهم کردم.

وی افزود: ما باید در همه مسابقات بین‌المللی شرکت کنیم و قطعا این حضور می‌تواند کمک کند که در میادین بزرگ مثل المپیک مدال‌آوری داشته باشیم.