شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش#تیم ملی

تیم ملی غوغا کرد؛ طرفداران کی‌روش و اسکوچیچ به جان هم افتادند

برخی‌ها می‌گویند نباید نقشی برای کی‌روش در پیروزی‌های اخیر تیم ملی قائل بود.

تیم ملی غوغا کرد؛ طرفداران کی‌روش و اسکوچیچ به جان هم افتادند
خبرورزشی -

تیم ملی فعلا با دراگان اسکوچیچ کروات عالی نتیجه گرفته و در ۹ بازی پیاپی با این مربی ۹ پیروزی دشت کرده و در مقدماتی جام جهانی نیز با ۶ امتیاز صدرنشین گروه است.

با هر پیروزی تیم ملی اسباب کری خوانی بین طرفداران فوتبال باز می شود. هفته قبل با پیروزی عمان مقابل ژاپن خیلی‌ها عملکرد برانکو سرمربی کنونی عمان را با عملکرد کی روش در بازی مقابل ژاپن مقایسه کردند و فضای مجازی پر بود از زد و خورد کلامی طرفداران این دو مربی.

حالا هم پس از پیروزی تیم ملی مقابل عراق آن هم با سه گل، بار دیگر پای کی روش به این مقایسه ها باز شده است و این بار یک طرف دعوا ویلموتس و اسکوچیچ قرار دارند.

برخی می گویند تیم کنونی نشات گرفته از نسل طلایی است که توسط کی روش ساخته شده و اسکوچیچ نقش چندانی در این موفقیت ها ندارد و به نوعی تیم ملی نان بازیکنان خوبی که دارد را می خورد. اما در مقابل این فرضیه برخی می گویند چطور همین تیم با ویلموتس مقابل بحرین و عراق ناکام بود و راه به جایی نبرد و چطور آن موقع نبوغ بازیکنان به سراغ تیم ملی نیامد. پس در کنار بازیکنان خوب باید یک مربی خوب هم باشد و چون اسکوچیچ برخلاف کی روش اهل جنجال نیست بی سروصدا تیم ملی را به سمت موفقیت هدایت می کند.