شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه

رسانه صهیونیستی: باید تهدیدهای‌گردان‌های «القدس» را جدی گرفت/ احتمال از سرگیری حمله موشکی غزه


رسانه صهیونیستی: باید تهدیدهای‌گردان‌های «القدس» را جدی گرفت/ احتمال از سرگیری حمله موشکی غزه

یک رسانه صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل باید تهدیدهای سرایا القدس را جدی بگیرد؛ چراکه اجرای این تهدیدها برای آن بسیار آسان است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی رای الیوم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت امروز چهارشنبه در گزارشی با اشاره به فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اتفاقی که در تونل زندان جلبوع افتاد ممکن است با پرتاب موشک‌ها از نوار غزه به پایان برسد.

این رسانه اسرائیلی گزارش داد، نگرانی فلسطینی‌ها درباره شرایط اسرای فلسطینی به شکل عمومی و اسرای جنبش جهاد اسلامی به شکل ویژه، منجر به بروز نشانه‌هایی مبنی بر ارسال پیام‌های تهدیدآمیز فلسطینی‌ها علیه اسرائیل شده است.

یدیعوت آحارانوت در ادامه تاکید کرد که ما امشب تهدید مهمی از جانب بازوی نظامی جهاد اسلامی دریافت کردیم که باید آن را جدی بگیریم. این یک پیام واضح به اسرائیل بود مبنی بر اینکه «اگر تجاوزات خود را علیه اسرای فلسطینی ادامه دهید ما به روشی که خودمان آن را مناسب می‌دانیم واکنش نشان خواهیم داد و این اسرا در جنگ با شما هرگز تنها نیستند.»

این رسانه صهیونیستی در پایان تاکید کرد، ما بارها گفته‌ایم که تهدیدهای بازوی نظامی جهاد اسلامی نباید نادیده گرفته شود؛ چرا که اجرای این تهدیدات برای آن بسیار آسان است.

پس از اینکه 6 اسیر فلسطینی که پنج نفر از آنان عضو جنبش جهاد اسلامی بودند، موفق شدند از زندان صهیونیستی فرار کنند، صهیونیست‌ها حملات وحشیانه‌ای علیه اسرای فلسطینی آغاز کردند.

اسرای جهاد اسلامی در زندان «النقب» خواستار حمایت جدی از آنان و توقف حملات صهیونیست‌ها به آنان شدند؛ حملاتی که پس از فرار این 6 اسیر افزایش یافته است.

اسرای جهاد اسلامی هشدار دادند که متفرق کردن شان، هیچ سودی ندارد، بلکه وضعیت را وخیم‌تر خواهد کرد. به همین دلیل، مخالفت خود را به اطلاع مسئولان زندان ابلاغ کردند.

این اسرا از جهاد اسلامی خواستند که حمایت رسانه‌ای، سیاسی و بین‌المللی از آنان داشته باشد و این حملات سرکوبگرانه علیه اسرا را متوقف کنند.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی روز سه شنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که مطلقاً اجازه ندارد تجاوزات خود علیه اسرای فلسطینی را ادامه دهد و همه گزینه‌های مقاومت در این خصوص برای مقابله با دشمن صهیونیستی روی میز است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز نسبت به عواقب تجاوزات رژیم اشغالگر علیه اسرا در زندان‌ها هشدار دادند.

انتهای پیام/