شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#وام مسکن#مسکن جوانان

وام مسکن جوانان یک میلیارد تومان شد+جزئیات

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش وام مسکن جوانان به یک میلیارد تومان با موافقت شورای پول و اعتبار خبر داد.

وام مسکن جوانان یک میلیارد تومان شد+جزئیات

به گزارش منیبان، محمود شایان در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط تورمی و افزایش قیمت مسکن در سال گذشته، افزود: پارسال بانک مسکن پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن جوانان را به بانک مرکزی ارائه کرد که تایید شد و وام مسکن جوانان به ۴۰۰ میلیون افزایش یافت.

 

وی اضافه کرد: با رشد قیمت مسکن پیشنهاد دیگری مبنی بر افزایش سقف وام مسکن جوانان به بانک مرکزی ارائه دادیم که با قبول شورای پول و اعتبار سقف وام مسکن برای جوانان تا یک میلیارد تومان افزایش یافت که از امروز به همه بانک ها‌ی مسکن ابلاغ خواهد شد.

شایان گفت: منظور از شهر‌های بزرگ، شهر‌هایی مانند کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، قم، شیراز و کرمانشاه است.

 

مدیرعامل بانک مسکن درباره جزییات پرداخت این وام افزود: متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب، ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان واریز کنند و در صورتی که زود‌تر از ۱۵ سال بخواهند از این وام استفاده کنند پس از پنج سال با اعمال ضرایب در تهران ۴۰۰ میلیون تومان، شهر‌های بزرگ و مناطق و استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

 

شایان افزود: اما برای دریافت سقف تعیین شده یک میلیارد تومانی در تهران، ۸۵۰ تومانی در مراکز استان‌ها و شهر‌های بزرگ و ۷۰۰ میلیونی در سایر شهر‌ها باید دوره ۱۵ ساله را طی کنند.

وی گفت: والدین می‌توانند از امروز با مراجعه به شعب بانک مسکن برای فرزندان خود برای دریافت این وام سپرده گذاری کنند.

وبگردی