شهر خبر

تصادف دلخراش موتورسیکلت با تیبا +تصاویر

تصادف در شیخ فضل الله

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید یک دستگاه تیبا با موتورسیکلت و مرگ راکب موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مؤمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار تیبا با موتورسیکلت در بزرگراه شیخ فضل‌الله، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 19 شب گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، یک دستگاه سواری تیبا در مسیر بزرگراه شیخ فضل‌الله نرسیده به بزرگراه یادگار امام (ره)، به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ افزود: موتورسیکلت پس از این برخورد واژگون، چندین متر بر روی زمین کشیده و  راکب آن به همراه موتور خود پس از چندین متر غلط زدن بالاخره متوقف شد.

وی ادامه داد: جرقه‌های برخورد موتورسیکلت با سطح آسفالت و صدای شدید برخورد این دو دستگاه وسیله با یکدیگر شاهدان  را به محل حادثه کشاند و هر یک به کمک و امدادرسانی به راکب موتورسیکلت پرداختند.

این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

مؤمنی متذکر شد: متأسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت فوت کرد و صحنه دلخراش  و غم‌انگیزی را  در این محل رقم زد.

رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند به هیچ عنوان صحنه تصادفات جرحی و فوتی را برای بررسی کارشناسان به هم نزنند، خودروها را در همان محل متوقف نگه داشته و پس از تصادف به منظور رسیدگی و بهبودی هر چه سریع‌تر مصدوم و مصدومین در نخستین اقدام با 110 و اورژانس تماس حاصل کنند.

وی عنوان کرد: رانندگان حتماً پلیس را در جریان تصادف قرار دهند و دقت داشته باشند مراحل درمانی و رسیدگی کامل به مصدومین تصادفات در بیمارستان‌ها با توجه به گزارش پلیس و اورژانس به صورت کامل خواهد گرفت.

تصادف دلخراش موتورسیکلت با تیبا +تصاویر

تصادف دلخراش موتورسیکلت با تیبا +تصاویر

تصادف دلخراش موتورسیکلت با تیبا +تصاویر

منبع: تسنیم