شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مجلس#مجلس شورای اسلامی
بسیاری از بیمارستان‌های تهران پتانسیل حادثه کلینیک سینامهر را دارند
میرمحمدی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

بسیاری از بیمارستان‌های تهران پتانسیل حادثه کلینیک سینامهر را دارند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خبر داد: براساس بازدیدهای به عمل آمده از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی متاسفانه بخش قابل توجهی از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود تهران این پتانسیل را دارند که دچار حادثه کلینیک سینامهر شوند.

اعتمادآنلاین| جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت در خصوص بررسی حادثه انفجار و آتش سوزی کلینیک درمانی سینامهر ایران در تذکری اظهار کرد: این گزارشی که قرائت شد برای یک ماه پیش است متاسفانه گزارشاتی که خوانده می‌شود آنچنان مورد دقت قرار نمی‌گیرد.

 

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: این کلینیک جراحی محدود دچار حادثه شد و ما 19 درصد از عزیزان را از دست دادیم. پس از این حادثه کمیسیون بهداشت نزدیک به یکسال و اندی موضوع را پیگیری کرد. جلسات متعددی برگزار کرد و بازدیدهای زیادی از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی داشت.

 

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه براساس بازرسی‌هایی که انجام شد بخش قابل توجهی از بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود کلانشهر تهران پتانسیل این حادثه را و شاید هم بدتر از آن را دارند. برهمین اساس این موضوع باید پیگیری شده و مجلس شورای اسلامی به آن ورود کند.

 

وی در پایان اضافه کرد: برهمین اساس معتقد هستیم باید به ترک فعل‌ها و پیشنهاداتی که در گزارش مورد اشاره قرار گرفت توجه شود.

 

در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات میرمحمدی عنوان کرد: از زحمات کمیسیون بهداشت سپاسگزاریم خود کمیسیون باید این موضوع را پیگیری کند و اگر لازم است ماده 234 آیین‌نامه داخلی را اعمال کند.