شهر خبر

جلسۀ تودیع و معارفۀ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ظرفیت ارزشمندی در دانشگاه‌های ما وجود دارد که این دو (نظام اداری و دانشگاه) باید در کنار یک‌دیگر قرار بگیرند. تلاش می‌کنیم از ظرفیت مشاوره‌ای و پژوهشی دانشگاه‌ها در سازمان اداری و استخدامی کشور بهره‌مند شویم.
خبرگزاری میزان - بنا به پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، جلسۀ تکریم و تودیع «جمشید انصاری» و معارفۀ «میثم لطیفی» در محل سازمان اداری و استخدامی کشور و با حضور معاونان این سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهندس انصاری به ارائۀ گزارش عملکرد و تشریح روند‌های سازمان در سال‌های اخیر پرداخت.

همچنین لطیفی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ریاست پیشین سازمان، معاونان و مدیران، گفت: خوشبختانه جایگاه کارشناسی سازمان اداری و استخدامی کشور فارغ از مباحث سیاسی و کاملاً تخصصی است، و لازم است این جایگاه حفظ شود.

وی افزود: همچنین ظرفیت ارزشمندی در دانشگاه‌های ما هست که این دو (نظام اداری و دانشگاه) باید در کنار یک‌دیگر قرار بگیرند. تلاش می‌کنیم از ظرفیت مشاوره‌ای و پژوهشی دانشگاه‌ها در سازمان اداری و استخدامی کشور بهره‌مند شویم.

همچنین انصاری با بیان اینکه نظام اداری یک کشتی در حال حرکت و غیر قابل توقف است، گفت: این نظام را همچنان که در حال حرکت است باید اصلاح کرد؛ باید در این راه دانش‌آموختگان این حوزه، به‌ویژه کسانی که تجربۀ کار در این حوزه را دارند، اولویت داشته باشند.

گفتنی است معاونان و مدیران سازمان که در جلسه حضور داشتند نیز به تشریح اقدامات خود پرداختند.

 
انتهای پیام/