شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#عراق#ارتش عراق#همزمان

تسلط کامل ارتش عراق بر صحرای الانبار


تسلط کامل ارتش عراق بر صحرای الانبار

فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد که ارتش عراق همزمان با کاهش عملیات تروریستی توانست به طور کامل بر صحرای الانبار مسلط شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «ناصر الغنام» فرمانده عملیات الانبار با بیان اینکه صحرای الانبار بسیار گسترده و منطقه مرزی عراق با عربستان، اردن و سوریه است، تأکید کرد که الانبار جولانگاه گروه‌های تروریستی، حاوی اردوگاه‌های آموزشی تروریست‌ها و کانون طرح‌ها و برنامه‌ها برای انجام تروریستی در شهرها و مناطق مختلف عراق بود.

وی به خبرگزاری دولتی عراق «واع» گفت: ما به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌ایم و اکنون عملیات تروریستی به شدت کاهش یافته است و هیچ گروهی تروریستی باقی نمانده است. تروریست‌ها لباس چوپان‌ها را به تن می‌کنند و با حملات ارتش عراق از مکانی به مکانی دیگر فرار می‌کنند.

الغنام اظهار داشت که  الانبار در حال حاضر به جولانگاه یگان‌های نظامی عراق تبدیل شده است که بر اساس داده‌ها و معلومات اطلاعاتی در مناطق صحرایی حرکت می‌کنند و به مناطق نزدیک مرزهای سوریه، اردن و عربستان می‌رسند.

 فرمانده عملیات الانبار تصریح کرد: در عملیات‌های مختلف در الانبار، چند خودروی تروریست‌ها منهدم و شماری دیگر توقیف شد و همچنین مواضع گروه‌های تروریستی در منطقه «الحسینیات» که خطرناک‌ترین منطقه صحرایی الانبار بود، درهم گوبیده شد و ما اکنون بر آن کاملا سیطره داریم.

انتهای پیام