به گزارش برنا؛ تیم ملی های فوتبال ایران و عراق در دیدار دوم خود از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 از ساعت 22:30 در ورزشگاه خلیفه دوحه به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 0 شاگردان دراگان اسکوچیچ به اتمام رسید تا یوزها در صدر جدول رده بندی گروه خود 6 امتیازی شوند. 

در دقیقه 3 پاس در عمق امید نورافکن برای مهدی طارمی، منجر به ارسال دقیق و بسیار خوب این بازیکن به روی دروازه شد و علیرضا جهانبخش با ضربه سر دروازه عراق را گشود. تیم ایران در ادامه باز هم صاحب دو موقعیت گلزنی شد که طارمی در دقایق 6 و 12 از مقابل محوطه جریمه و همینطور مقابل محوطه شش قدم توپ را کم دقت زد تا خطری دروازه عراقی‌ها را تهدید نکند. 

در دقیقه 19 ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال جهانبخش به روی دروازه در یک رفت و برگشت با ضربه سر طارمی همراه شد و در ادامه منجر به برخوردی میان فهد طالب و وحید امیری شد و داور به نفع عراق خطا گرفت. در دقیقه 28 سردار آزمون اولین موقعیت خود را به دست آورد که ضربه سر او روی سر مدافع عراقی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت. در دقیقه 32 تیم ملی باز هم دروازه عراق را تهدید کرد که پاس در عرض جهانبخش و شوت فنی سردار آزمون از داخل محوطه جریمه در مسیر ورود به گل توسط فهد طالب به طور ناقص دفع شد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول به پایان برسد.