شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#شاخص بورس

خبری مهم برای جاماندگان سهام عدالت/ ارزش سهم عدالت چقدر شد؟/افت 15 هزار واحدی شاخص بورس

کدخبر: 438918
اقتصاد نیوز : سهام عدالت همیشه طرفدارن خود را دارد و مردم پیگیر اخبار ان هستند. شاخص کل بورس هم در پایان معاملات بازار امروز 15 هزار واحد افت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، جاماندگان سهام عدالت همیشه به دنبال خبری برای ثبت نام و بهره مندی از این سهام هستند. امروز خبر برای جاماندگان سهام عدالت منتشر شد که توجه ها را به خود جلب کرد.

 حجت الله عبدالملکی ،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تعاونی های سهام عدالت و جاماندگان گفت: رویکرد ما تقویت تعاونی‌های سهامی عدالت است و دولت این عزم را دارد که در یک بستر و فرایند قانونی به جاماندگان سهام عدالت هم سهام واگذار شود و با تصمیم دولت و محوریت وزارت اقتصاد تا آخر سال این واگذاری انجام شود. اصل کار مورد تایید دولت قرار گرفته و امیدواریم تعاونی‌های سهام عدالت احیا شوند و ظرفیت آنها مورد استفاده قرار گیرد.

ارزش سهام عدالت 16 شهریور 1400

کسانی که سهام عدالت آنها مشخص شده  است همیشه بعه دنبال ارزش سهام عدالت خود هستند. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان و ۲۶ میلیون و ۸۸۱ هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان رسیده است.

افت 15 هزار واحدی شاخص بورس/ سبزترین نماد در روز سرخ بورس

شاخص کل  بورس تهران  در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 15 هزار و 400 واحدی در سطح یک میلیون و 523  هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز سرخپوش شد و با افت4200  واحدی به 465  هزار و 351 واحد رسید. فرابورس نیز منفی شد و 22 هزار و 665 را ثبت کرد.

قیمت پوند در بازار ارز ( 16 شهریور 1400)

بازار ارز روز گذشته شاهد کاهش قیمت  پوند بود. اما امروز سه شنبه  16 شهریور ماه ورق برگشت و قیمت ها روند صعودی به خود گرفت .پوند امروز با افزایش ۰.۲۹ درصدی، از ۳۷,۴۳۷ (سی و هفت هزار و چهارصد و سی و هفت ) تومان به ۳۷,۵۴۹ (سی و هفت هزار و پانصد و چهل و نه ) تومان رسید.