شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دارای#وزارت#وزارت دفاع
معرفی محصولات دفاعی|

ناوشکن «سهند»؛ دارای سرعت بیش از ۲۵ گره دریایی

ناوشکن ایرانی «سهند» ۹۴ متر طول، ۱۱ متر عرض دارد و ارتفاع آن حدود ۱۶ متر است. گیربکس این محصول دفاعی ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بوده و سرعت آن به بیش از ۲۵ گره دریایی (۴۷ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.
خبرگزاری میزان - امروز آب‌های بین‌المللی صحنه قدرت‌نمایی سفید جامه‌گان نیروی دریایی ارتش است و قدرت دفاعی ایران بر تارک آب‌های بین‌المللی جهان می‌درخشد.
 
ناوشکن «سهند»؛ مسلح به سامانه‌های موشکی و اژدر‌های بومی/ نهنگ رادار گریز ایرانی؛ رو سفید از مأموریت تاریخی نظامی در اقیانوس اطلس
 
اعزام هفتاد و پنجمین ناوگروه به اقیانوس اطلس با ارسال پیام صلح و دوستی به کشور‌ها و ملل‌های جهان انجام شد.
 
ساخت انواع زیردریایی، ناو، ناوشکن و ... یک فناوری مهم در صنعت دفاعی دنیاست، صنعت دفاعی ایران با گذر از گردنه‌های خطرناک تحریم‌ها توانسته در لبه این فناوری قرار بگیرد.
 
ناوشکن ایرانی «سهند»، نشان‌دهنده حضور صنعت دفاعی ایران در قله فناوری‌های روز دفاعی است، این ناوشکن در آستانه ۴۳ سالگی هفته دفاع مقدس، در بزرگ‌ترین مأموریت تاریخی نظامی در حوزه دریا توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایفای نقش کرده و این مأموریت را با موفقیت به اتمام رسانده است.
 
ناوشکن «سهند»؛ مسلح به سامانه‌های موشکی و اژدر‌های بومی/ نهنگ رادار گریز ایرانی؛ رو سفید از مأموریت تاریخی نظامی در اقیانوس اطلس
 
این محصول دفاعی کاملاً ایرانی ۹۴ متر طول، ۱۱ متر عرض دارد و ارتفاع آن حدود ۱۶ متر است، سازه آن از فلز بوده و در برابر اصابت گلوله مقاوم است، گیربکس این محصول دفاعی ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بوده و سرعت آن به بیش از ۲۵ گره دریایی (۴۷ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.
 
 
انتهای پیام/