عاملان جنایت در پارک گلستان تهران محاکمه می شوند ! + 3 برادر حمام خون راه انداختند

قتل در پارک گلستان اتفاق افتاد. 3 برادر دوستشان را به قتل رساندن. عاملان قتل دستگیر شدند. برادران دوستشان را با چاقو به قتل رساندن. علت این قتل درگیری شخصی بود.

شامگاه  ۳۱ خرداد ماه امسال وقوع درگیری خونین در پارک گلستان به ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر اعلام شد. مأموران وقتی به محل درگیری رسیدند دریافتند پسر ۲۴ ساله ای به نام مسعود به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است .پرس  و جو از شاهدان نشان می‌داد مسعود در درگیری با سه برادر و دوستشان در خون غلتیده است .

به گزارش رکنا، زمانی از وقوع درگیری خونین نگذشته بود که از بیمارستان‌غیاثی خبر رسید مسعود به خاطر شدت جراحات روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده است .با مرگ پسر جوان تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و مأموران پلیس به ردیابی سه برادر پرداختند .تا اینکه رد آنها را در خانه خواهرشان یافتند .به این ترتیب حسام ،حامی و حامد ردیابی و بازداشت شدند .

یکی از شاهدان گفت: آن شب در پارک کنار دوستم نشسته بودم که مسعود را دیدم که با موتور وارد پارک شد .حامد در پارک مواد میفروخت و من میدانستم آنها از قبل با هم کل کل دارند .آنها با هم حرف زدند و یکباره دعوا میان سه برادر و دوستشان مهدی بالا گرفت و آنها همگی با چاقو به جان مسعود افتادند.اما در آن دعوا مهدی ضربه ای به مسعود نزد.

 به دنبال اظهارات این شاهد، حسام ۳۲ ساله گفت :من در نمایشگاه خودرو معامله انجام می دادم که دوستم  مهدی دنبالم آمد تا همراه او برای گرفتن خسارت ماشینی که با او تصادف کرده گرفته بود  برویم .ما با هم به راه افتادیم و درپارک یکباره مسعود را دیدیم .او  به محض روبه رو شدن با ما از موتور پیاده شد.مسعود  او مشروب خورده بود و حال طبیعی نداشت که به رویم چاقو کشید و چاقو روی گردنم گذاشت. او می‌گفت می‌خواهد شاهرگم را بزند .من با او درگیر شدم و همان موقع دو برادر دیگرم  رسیدند. من ضربه ای به مسعود نزدم .

حامی نیز گفت :اختلاف من و برادرهایم و مسعود از یک سال قبل شروع شد .من ماشینی را فروخته بودم اما چون هنوز پولش را کامل نگرفته بودم. ماشین پیش من امانت مانده بود آن را به برادر کوچکم دادم اما یک روز که برادرم همراه مسعود بیرون رفته بود با ماشین امانت تصادف کرد .

وی ادامه داد :برادرم  میگفت در خیابان مسعود با نیسان قالیشویی یکی از دوستانش شوخی کرده و به همین خاطر برادرم مجبور شده با سرعت حرکت کند و همین موضوع موجب تصادف شده بود .من و برادرهایم از مسعود می خواستیم تا خسارت ماشین را بدهد اما قبول نمیکرد و همین موضوع باعث شده بود بارها در اینستاگرام کری خوانی کند و استوری های توهین آمیز بگذارد .

حامدنیز به درگیری با پسر جوان اعتراف کرد و در آن درگیری شرکت نداشته است .به این ترتیب برای سه برادر به اتهام مشارکت در قتل کیفرخواست  صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

قرار است سه برادر به زودی محاکمه شوند .این در حالی است که اولیای دم برای آنها حکم قصاص خواسته‌اند.