شهرخبر

وزیر علوم: آموزش برای همه مقاطع به جز تحصیلات تکمیلی مجازی است

کدخبر: 438872
اقتصاد نیوز : وزیر علوم و تحقیقات فناوری گفت: آموزش برای همه مقاطع به جز دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که به مرحله دفاع از پایان نامه رسیده اند مجازی است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، آقای محمد علی زلفی گل در حاشیه نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در خصوص از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و اکنون در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که در خصوص این موضوع برگزار شد، مقرر گردید برای همه گروه‌ها و مقاطع تحصیلی بازگشایی نداریم و فقط دانشجویان مقطع دکترا و کارشناسی ارشد که طرح پژوهشی، رساله و پایانه نامه آن‌ها به تصویب دانشگاه رسیده است می‌توانند برای آزمایش‌های تحقیقاتی خود در کارگاه‌ها حاضر شوند.

وی افزود: برای کلیه دانشجویان ترم آینده تا قبل از واکسینه شدن امکان آموزش حضوری وجود ندارد و آموزش به صورت مجازی برای همه مقاطع به جزء دانشجویان ارشد و دکتری است.

آقای زلفی گل ادامه داد: همچنین برای دانشجویان غیر بومی که باید در خوابگاه ساکن شوند و تا کنون واکسینه نشده اند، ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیمی نگرفته است بنابراین امکان آموزش حضوری برای آن‌ها نیز وجود ندارد.