شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی#استقلالی ها

قول جذاب گابریل پین به استقلالی ها ؛ مربی مشهور ایتالیایی به دنبال خاطرات خوش

گابریل پین : به استقلال آمده‌ام تا با مجیدی خاطرات خوش بسازیم

از زمانی که نام گابریل پین برای دستیاری فرهاد مجیدی مطرح شده است ، این تیم موفق شده هشت برد مهم را به دست آورد و به این ترتیب نیازی به مربی خارجی نخواهد بود.

سرانجام پس از حدود پنج ماه انتظار و اصرار فرهاد مجیدی، زمینه برای حضور گابریل پین مربی ایتالیایی فراهم شد تا او تحت عنوان تمرین دهنده و دستیار اول در کنار سرمربی استقلال قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مقدمات برای اضافه شدن گابریل به اردوی استقلال پس از مسافرت آبی‌پوشان به امارات فراهم شد و حالا این مربی باید در آستانه یک جدال فوق‌العاده حساس مقابل الهلال کمک حال فرهاد شود. گابریل پین که بامداد سه‌شنبه وارد فرودگاه دوبی شده و مورد استقبال هیئت استقلالی قرار گرفت، در بدو ورود از حضورش در جمع استقلالی‌ها ابراز خوشحالی کرد.

گابریل پین گفت:

فرهاد مجیدی مربی توانمند و ارزشمندی است؛ به همین خاطر پیشنهاد حضور در استقلال و همکاری با او برایم جالب بود. خوشحالم به استقلال پیوستم و البته می‌دانم که کار آسانی پیش روی ما نیست. من آمده‌ام تا با مجیدی خاطرات خوش بسازیم.

گابریل‌ پین یکی از مطرح‌ترین مربیانی است که به عنوان دستیار به استقلال آمده و سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی ایتالیا را در زمان سرمربیگری چزاره پراندلی دارد.