شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت علوم

«علی شمسی‌پور» مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارت علوم شد


«علی شمسی‌پور» مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارت علوم شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی؛ علی شمسی‌پور را به عنوان مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با حکم محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، «علی شمسی‌پور» به عنوان مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب شد.  در حکم انتصاب شمسی‌پور آمده است:

«جناب آقای دکتر علی شمسی‌پور
نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست حوزۀ وزارتی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با اینجانب در تمشیت و پیشبرد امور و کمک به دستیابی به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت، هماهنگی و همکاری بایسته را مبذول نمایید.

امید است با توکل به خداوند سبحان و تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمینۀ راهبری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بر پایه قوانین و سیاست‌های دولت محترم و در چارچوب برنامه‌های ارائه‌شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد. توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.»


علی شمسی‌پور متولد سال 1357 و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که مشاور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در امور نخبگان، عضویت در شورای برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد استان تهران، دبیر کمیسیون علم و فناوری مجمع عالی بسیج، مدیرکل دفتر ترویج و گفتمان سازی نقشه جامع علمی کشور- شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور را در کارنامه کاری و اجرائی خود دارد.

شایان ذکر است؛ پیش از این مسعود شمس‌بخش مسئولیت مدیرکلی دفتر وزارتی را بر عهده داشت که وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای ضمن قبول استعفای وی از زحمات و تلاش‌های ایشان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.


در نامه وزیرعلوم خطاب به شمس‌بخش آمده است: «ضمن قدردانی از زحمات شما در دورۀ تصدی "مشاورت وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی" بدینوسیله با استعفای جناب‌عالی موافقت می‌شود. بی شک تلاش و عزم صادقانه چندین سالۀ شما در عرصۀ برنامه‌ریزی و مدیریت نظام آموزش عالی کشور مورد نظر جمع فرهیختۀ جامعه است و مشمول اجر اخروی نزد ایزد متعال خواهد بود. استمرار عزت و توفیقات جناب عالی را در خدمت به پیشبرد اهداف آموزش عالی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/