شهر خبر

وقتی ماشین پلیس تبدیل به ماشین عروس شد+ عکس

کدخبر: 438779
اقتصاد نیوز : اقدام جالب یک مامور پلیس در کمک به عروس جوان در اتوبان به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک روز عروسی برای همه پسران و دختران به عنوان یکی از بهترین روز‌های زندگی آن‌ها به شمار می‌رود. اما برای یک عروس جوان اهل بریتانیا این روز به شکلی دیگر تبدیل به روزی خاطره انگیز شد. در حالی که «لیدیا فِلِتچر» به علت شیوع کرونا دو بار جشن عروسی اش را به زمان دیگری موکول کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد که در روز عروسی اش با یک مشکل غیرمنتظره مواجه شود. این عروس جوان به همراه والدینش با ماشین عروس در حال رفتن به کلیسای سنت مری در اکلستون بود که در اتوبان A۵۵ ماشین عروس دچار نقص فنی شد.

در همین هنگام مامور پلیس ولز شمالی «مت گِدِس» حین گشت زنی، عروس جوان را با لباس عروس در کنار اتوبان مشاهده کرد که سراسیمه به نظر می‌رسید. او پس از پی بردن به ماجرا تصمیم گرفت تا با ماشین پلیس، عروس به همراه والدینش یووت و آلان را به کلیسای محل برگزاری مراسم ازدواج برساند.

مت گروهبان ۲۹ ساله در گفتگو با ناتینگهام شر لایو در این باره گفت که خودوری آن‌ها در فاصله ۵ کیلومتری به کلیسا کار می‌کرد، اما ناگهان انگار خراب شد. من خوشحالم توانستم به این دختر جوان کمک کنم. خوشحالم که چهره پر از استرس و نگران او و والدینش به چهره‌هایی خندان تبدیل شد.

جشن عروسی

گفتنی است؛ خوشبختانه این عروس خوش شانس با کمک این مامور پلیس دلسوز توانست در زمان مناسب در کلیسا حاضر شده و مراسم ازدواج در زمان تعیین شده انجام شود.