شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#تیم ملی#ترکیب احتمالی

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر عراق | ۳ تغییر مهم اسکوچیچ در بازگشت به روی نیمکت

دراگان اسکوچیچ در بازگشت به نیمکت تیم ملی چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین  تیم ملی ایران امشب در دومین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی باید برابر عراق در قطر به میدان برود. در بازی امشب اسکوچیچ و وحید هاشمیان برخلاف دیدار برابر سوریه روی نیمکت تیم ملی خواهند نشست.

اما با توجه به انتقاداتی که از بازی ایران برابر سوریه خصوصا در نیمه اول آن دیدار شد پیش بینی می شود اسکوچیچ یکی دو تغییر در  ترکیب ایران ایجاد کند.

در درون دروازه علیرضا بیرانوندهمچنان مورد اعتماد کادر فنی است بنابراین او در این دیدار همچنان فیکس خواهد بود.

در خط دفاعی صالح حردانی که در دیدار قبل عملکرد خوبی داشت این بار در دفاع راست جایگزینجعفر سلمانی می شود و وحید امیری در دفاع چپ به میدان خواهد رفت. دو مدافع میانی هم همچون دیدارهای گذشته محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده خواهند بود.

هافبک‌های اسکوچیچ در دیدار با حریف، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده خواهند بود. میلاد سرلک به دلیل مصدومیت در دیدار قبل در این مسابقه غایب استوسامان قدوس هم احتمالا نیمکت نشین خواهد شد. از طرف دیگر حضور ترابی با توجه به عملکرد تیم و شرایط بازی در نیمه دوم محتمل به نظر می‌رسد.

با بازگشت سردار آزمون  او و مهدی طارمی مهاجمان کشورمان در بازی با حریف هستند. سردار پس از محرومیت در دیدار اول در این مسابقه فیکس است. او در بازی دو تیمدر دور قبل زننده تنها گل ایران بود. بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی، آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد و باید دید از بین مهره‌های مؤثری همچون مهدی قایدی و کریم انصاری فرد چه زمانی به مسابقه آمده و به جمع مهاجمان تیم اضافه خواهند شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر عراق

علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، سعید عزت اللهی‌، احمد نورالله‌ی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.