شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تنبیه#بیرحمانه#شرم#آور#پسر#بچه#خیابان!+#عکس

تنبیه بیرحمانه و شرم آور پسر بچه در خیابان!+ عکس

شاهدان تنبیه بیرحمانه مادر چینی نمی دانند چرا او به فرزندش چنین می کند اما بعد از درگیری یکی از رهگذران یا زن جوان او اعتراف کرد که 3 روز است پسرم را با دستان بسته کف خیابان با موتور می کشانم.

تنبیه بیرحمانه و شرم آور پسر بچه در خیابان!+ عکس

به گزارش منیبان؛ متاسفانه رفتار بیرحمانه والدین نسبت به فرزندانشان در سالهای اخیر موجب بروز حوادث تلخی شده و بارها با واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی همراه شده مثل مادر چینی که ادعا کرد 3 روز است فرزندش را با دستان بسته به پشت موتور بسته و کف خیابان می کشد تا درسی به او بدهد فراموش نشدنی.

کودکان و بزرگسالان در خیابان های گوشه ای از چین شاهد رفتار بیرحمانه مادری با فرزندش بودند ، مادری که پسر خود را با دستان بسته به عقب موتور وصل کرده و چند روزی است او را کف خیابان می کشاند تا به گفته ی خودش درسی به او بدهد. تصاویر جنجال برانگیز و ناراحت کننده که به سرعت و برای اطلاع رسانی به نیروهای مسئول در فضای مجازی پخش شد .

یکی از رهگذران شاهد این ماجرای خشم برانگیز نتوانست خود را کنترل کند و برای نجات کودک دست به کار شد اما با مقاومت مادر روبرو گشت ؛ در همین درگیری لفظی بود که زن چینی به افرادی که قصد کمک به پسرش را داشتند گفت می خواهد فرزندش را ادب کند و درس بزرگی به او بدهد برای همین است که 3 روز پی در پی چنین رفتار و تنبیهی را اجرا می کند.

کودک به دلیل دردی که از کشیده شدن کف خیابان احساس می کند آرام و بی صدا گریه می کند و همین موجب خشم شاهدان است .ویدئو و تصاویری که از این رفتار زشت و کودک آزاری در فضای مجازی منتشر شد هجوم پیام ها به سمت پلیس منطقه را به همراه داشت ، پیام هایی که خواستار صلب حزانت پسربچه از مادرش بود.

وبگردی