حسین حق‌وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره بازگشایی مدارس در مهرماه، اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز سه شنبه با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم جلسه‌ای دارد و بعد از این جلسه مشخص می‌شود وضعیت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از مهرماه به چه صورت خواهد بود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان بازگشایی مدارس به صورت نیمه حضوری وجود دارد؟ بیان کرد: در شرایط فعلی شیوع کرونا فکر نمی‌کنم مدارس حتی به صورت نیمه حضوری هم باز شوند. 

حق‌وردی ادامه داد: جان معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنها از هر چیزی برای ما اهمیت دارد اگر شرایطی ایجاد شود که بتوانیم جامعه هدف‌مان یعنی؛ معلمان، استادان و دانش آموزان را واکسینه کنیم همچنین تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس رعایت شود شاید در آن زمان درباره بازگشایی مدارس بتوان تصمیمی گرفت ولی در شرایط فعلی سخت است که درباره آموزش حضوری صحبت کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر شرایط را طوری محیا شد که آسیبی به معلمان و دانش آموزان وارد نشود در آن زمان امکان بازگشایی مدارس وجود دارد.

انتهای پیام/4