شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#کره‌جنوبی

بنتو: کره‌جنوبی باید روی نحوه بازی‌اش تمرکز کند


بنتو: کره‌جنوبی باید روی نحوه بازی‌اش تمرکز کند

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی خواهان تمرکز بازیکنانش روی نحوه بازی‌شان برابر لبنان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی فردا در دومین دیدار متوالی خانگی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا به مصاف لبنان می‌رود.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان گفت: فکر می‌کنم ما باید بیشتر روی نحوه بازی‌مان تمرکز کنیم. در بازی با لبنان تلاش می‌کنیم تصویر متفاوتی به ویژه در خط حمله نسبت به بازی قبلی برابر عراق به نمایش بگذاریم. بدون شک لبنان هم ما را تجزیه و تحلیل می‌کند و  تغییر برخی بازیکنان و تاکتیک بازی می‌تواند گزینه خوبی باشد. البته هدف اصلی‌مان ارائه فوتبال متفاوتی است. امیدوارم خط حمله‌ کره‌جنوبی در بازی با لبنان فعال باشد. لازم است ابتکار عمل میدان با سرعت بخشیدن بازی از همان ابتدا در اختیار بگیریم.

بنتو افزود: لبنان سازماندهی خوب دفاعی دارد و باید ببینیم حریف با چه تاکتیکی بازی می‌کند. باید به خوبی آماده شویم تا فرصت‌های گلزنی بیشتری در این دیدار نسبت به بازی برابر عراق ایجاد کنیم. لژیونرهای اروپایی ما در دیدار برابر عراق شرایط خوبی نداشتند و این موضوع به خاطر خستگی‌شان بود. کاری که من انجام دادم مدیریت بازیکنانی بود که در بازی‌های زیادی برابر عراق به میدان رفتند. روی تمرینات تجزیه و تحلیل کردم و بهترین ترکیب انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/