شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

عضو پیشین هیات مدیره استقلال؛

وقت آن رسیده آقای مددی برود/ امیدوار به پیروزی برابر الهلال هستیم

وقت آن رسیده آقای مددی برود/ امیدوار به پیروزی برابر الهلال هستیم

عضو سابق هیات مدیره استقلال گفت: همه اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال گویای آن است که وقتش رسیده آقای مددی از مدیرعاملی این باشگاه کنار برود.

جواد قراب پیشکسوت و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمی‌خواهم توانایی‌های بازیکنان جدید استقلال را زیر سئوال ببرم و آنها را به عنوان بازیکن توانمند تایید می‌کنم، به خصوص که با شرایطی که باشگاه داشت همین حد نقل و انتقالات هم خوب بود. اما باید گفت بازیکنانی که آمدند در مقایسه با بازیکنانی که جدا شدند، در مجموع چنگی به دل نمی‌زنند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل الهلال بیان داشت: البته الهلال تیم بسیار خوب، پر مهره و ثروتمندی است که برای هر تیمی در آسیا خطرناک است، اما نباید این حریف را بیش از حد بزرگ کرد و از آن تیمی شکست ناپذیر ساخت. استقلال می‌تواند با بازی هوشمندانه‌ای سد راه این تیم شود. ما در گذشته هم از این بازی‌ها و پیروزی‌های حماسی از تیم خودمان کم ندیده‌ایم.

وی افزود: یک سر فوتبال برد است و یک سر آن باخت و تیم ما قطعاً باید برای پیروزی مقابل الهلال به میدان برود. اما حتی اگر چنین نشد و شکست هم خوردیم، باز هم نباید فکر کنیم دنیا برای ما به پایان رسیده است. اگر در این بازی پیروز شدیم که با قدرت بیشتر پیش می‌رویم اگر خدای ناکرده شکست خوردیم، باید حرکت مان را از نو شروع کنیم.

عضو پیشین هیات مدیره آبی پوشان در خصوص شرایط مدیریتی این باشگاه تصریح کرد: همه اتفاقاتی که پیرامون این باشگاه رخ می‌دهد و شواهدی موجود نشان دهنده این است که وقت جدایی آقای مددی از استقلال رسیده است. ایشان به خاطر حفظ شان خانوادگی و شخصیت خودش هم که شده باید به رفتن رضایت دهد. ضمن اینکه جدایی ایشان در این مقطع می‌تواند به سود استقلال باشد.

وقت آن رسیده آقای مددی برود/ امیدوار به پیروزی برابر الهلال هستیم

قراب در خصوص شرایط جدید مدیریت این باشگاه نیز بیان داشت: سجادی خودش خاک خورده ورزش است و شرایط را به خوبی درک می‌کند. او در جایگاهی قرار دارد که شایسته آن است و با تجربیات گذشته‌اش می‌تواند تصمیمات خوبی برای استقلال بگیرد. حتماً در این زمینه از پیشکسوتان و خاک خورده‌های استقلال هم مشورت‌هایی می‌گیرد تا بهترین تصمیم را برای این باشگاه بگیرد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: اخیراً عکس‌هایی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنم که نشان می‌دهد افرادی مثل آقایان فتح الله زاده، توفیقی، نامداری و عبدیان گروهی هستند که برای اداره باشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. این افراد استقلالی هستند، تجربه مدیریت دارند و تمکن مالی لازم را هم برای اداره این باشگاه به نوعی که در شان اسم و رسم آن باشد را دارند. اما در نهایت امیدوارم سجادی بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد.