شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو
دوبار بیهوشی و یک بار شکستگی دندان؛

رفتار عجیب و شوکه کننده مادر رونالدو هنگام تماشای بازی پسرش!

کدخبر: 438571
اقتصاد نیوز : رونالدو پیش از این گفته بود مادرش چنان دچار اضطراب می‌شود که تا به حال دوبار در داخل ورزشگاه بیهوش شده و یکی از دندان‌هایش را نیز شکسته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، کریس رونالدو شنبه هفته آینده بعد از ۱۲ سال دوباره پیراهن شیاطین سرخ را بهتن خواهد کرد. منچستر در این بازی باید به مصاف نیوکاسل برود اما رونالدو اجازه ورود مادر خود به ورزشگاه برای این بازی را نداده است. ستاره پرتغالی نگران سلامتی مادر ۶۶ ساله خود است.

رونالدو در گفتگو با دیلی میل، در این خصوص  اظهار داشت:« او حالا اجازه تماشای دیدارهای بزرگ را ندارد. من به او گفتم که دیگر پدر ندارم و نمی‎‌خواهم مادرم را هم از دست بدهم. بنابراین حق تماشای دیدارهای مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و فینال‌ها را ندارد. من درک نمی‌کنم که دلیل این همه اضطراب او چیست و به همین دلیل دیگر اجازه تماشای مسابقات بزرگ را ندارد. من دوستانی دارم که مراقب مادرم هستند و در زمان برگزاری مسابقات، او را برای پیاده‌روی به اطراف خانه می‌برند.»

مادر ۶۶ ساله رونالدو هنگام تماشای بازی او بیش از حد عصبی می‌شود. رونالدو پیش از این گفته بود مادرش چنان دچار اضطراب می‌شود که تا به حال دوبار در داخل ورزشگاه بیهوش شده و یکی از دندان‌هایش را نیز شکسته است.