شهرخبر

عطایی: کمتر پیش می‌آید مربیان داخلی قرارداد امضا کنند/ تمایل نداریم با ژاپن بازی تدارکاتی انجام دهیم


عطایی: کمتر پیش می‌آید مربیان داخلی قرارداد امضا کنند/ تمایل نداریم با ژاپن بازی تدارکاتی انجام دهیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف این است بهترین پتانسیل والیبال ایران را با جوان‌گرایی نشان دهیم و به آینده والیبال کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز عطایی در حاشیه آخرین تمرین ملی پوشان والیبال پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا درباره روند آماده‌سازی تیم ملی ایران اظهار داشت: از 16 مرداد تمرینات تیم ملی شکل گرفت و زمان خیلی زیادی هم برای اردو نداشتیم. همه شرایط مهیاست و آماده مسابقات هستیم. سعی کردیم با ایجاد یک فضای مناسب بهترین شرایط را برای بازیکنان جوان‌تر ایجاد کنیم تا مهارت‌های خودشان را در تمرین و مسابقات به نمایش بگذارند و بهترین نتیجه را بگیرند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به جوان‌گرایی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: هدف این است بهترین پتانسیل والیبال ایران را با جوان‌گرایی نشان دهیم و به آینده والیبال کمک کنیم. میانگین سنی تیم ایران نزدیک 24 سال است و فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم تا در المپیک بعدی با میانگین 27 سال حاضر شویم.

عطایی در پاسخ به پرسشی درباره قراردادش تاکید کرد: کمتر پیش می‌آید مربیان داخلی قرارداد امضا کنند چرا که نگاه مربیان به ورزش ایران و پرچم است. نگاه ما مانند خارجی‌ها، بیزینسی نیست و سعی می‌کنیم درآمدمان را از باشگاه به دست بیاوریم.

عطایی درخصوص بازی تدارکاتی تیم ملی هم گفت: معضلی وجود دارد و آن هم نبود بازی تدارکاتی است. با جوانان بازی کردیم و دو بازی تدارکاتی در ژاپن خواهیم داشت. با قطر قطعا بازی می‌کنیم و ژاپنی‌ها درخواست دادند؛ ولی تمایل نداریم با ژاپن بازی تدارکاتی انجام دهیم.

رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از تاریخ 21 تا 28 شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

انتهای پیام/