شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فوتبال#تیم فوتبال

ذوب آهن به دیدار فولاد می‌رود / اولین اردو در تهران

ذوب آهن به دیدار فولاد می‌رود / اولین اردو در تهران

اصفهان- مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن گفت: اولین اردوی تیم فوتبال ذوب آهن برای لیگ بیست و یکم در تهران برگزار خواهد شد.

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: اولین اردوی آمادگی پیش فصل تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه ذوب آهن اصفهان هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اردو که به منظور بالا بردن سطح فنی و انجام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، بدنسازی و تیم ورک پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برپا خواهد شد با نظر مهدی تارتار سرمربی سبزپوشان و با حضور کلیه کادر فنی و بازیکنان به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در طول این اردو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با دو تیم لیگ برتری پیکان تهران و فولاد خوزستان دیدار تدارکاتی برگزار خواهد نمود تا گاندوها محک جدی تری جهت آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در لیگ برتر فوتبال بخورند

دیدار مدیر عامل باشگاه و کنسول روسیه در اصفهان

وی با اشاره به دیدار مسئولین باشگاه ذوب آهن با کنسول روسیه تصریح کرد: پیش از ظهر امروز مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با حضور در کنسولگری فدراسیون روسیه در اصفهان با سرکنسول روسیه دیدار و گفت‌وگو نمودند.

رمضانی اضافه کرد: در این دیدار طرفین پیرامون تعاملات هر چه بهتر آتی بحث و گفت‌وگو نمودند شایان ذکر است که پیروز میرحیدری وکیل باشگاه ذوب آهن نیز در این دیدار در کنار مدیر عامل باشگاه ذوب آهن حضور داشتند.