به گزارش برنا، میلاد عبادی‌پور در آخرین نوبت تمرینی تیم ملی والیبال در سالن فدراسیون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران، گفت: بعد از فشارهایی که در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک بر روی بازیکنان وجود داشت، خوشبختانه در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم و از فشارها کاسته شده است. صد در صد توان خود را به کار گرفته ایم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

او در توصیف حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، افزود: همه تیم‌ها قدرتمند هستند. به یاد داریم که بازی با ژاپن در المپیک چقدر سخت بود. در انتخابی المپیک هم با کره‌جنوبی بازی سختی داشتیم. تصور می‌کنم با چین و استرالیا هم بازی دشواری داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به جوان‌گرایی و این که روزی باید اتفاق می‌افتاد، بیان کرد: من هم روزی از تیم ملی کنار می‌روم. جوان‌گرایی همیشه بوده است و به نفع تیم ملی تمام خواهد شد. بازیکنان جوان با اعتماد به نفس وارد مسابقات می‌شوند و به دنبال قهرمانی هستند.

عبادی‌پور در واکنش به مسئولیتش به عنوان کاپیتان تیم ملی اظهار کرد: زمانی مسئولیت کاپیتانی سنگین می‌شود که بازیکنان با اصول حرفه‌ای آشنا نباشند. خوشبختانه بازیکنان تجربه حضور در لیگ و تیم‌های ملی را دارند و دوره حرفه‌ای‌گری را پشت سر گذاشته‌اند و به پختگی رسیده‌اند. فشاری روی من نیست چون همه وظایف خودشان را انجام می دهند.