شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#دوبی

توضیح معاون استقلال درمورد غیبت ۳ بازیکن در دوبی

گروه "برنداز" بداند مدیرعامل استقلال با قدرت ادامه می دهد/ مددی فردا از بیمارستان مرخص می شود

معاون باشگاه استقلال گفت: مددی هرگز قصد استعفا ندارد و خدا را شکر حال وی نیز رو به بهبود است و فردا مرخص میشود و با قدرت تمام به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، ناصر فریاد شیران معاون باشگاه استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده و همچنین شایعه برکناری احمد مددی اظهار داشت: متاسفانه این روزها عده ای به شدت دنبال تشکیل باند و گروه هستند و هر روز با ادمهای مختلف تشکیل جلسه میدهند با این امید که بتوانند خودشان را به باشگاه نزدیک کنند .

وی افزود: مدعیان دلسوزی استقلال در این شرایط حساس هر روز یک دروغ و یک مصاحبه و جلسه شان را در فضای مجازی نشر میدهند آیا این آدمها دلسوز استقلال هستند یا تشنگان قدرت و ثروت؟

فریادشیران با ذکر این نکته که استعفای مددی شایعه ای است که حضرات برانداز راه انداخته اند تاکید کرد: مددی هرگز قصد استعفا ندارد و خدا را شکر حال وی نیز رو به بهبود است و فردا مرخص میشود و با قدرت تمام به کارش ادامه میدهد.

معاون باشگاه استقلال درباره دلیل عدم حضور ۳ بازیکن استقلال در دبی نیز گفت: مرادمند چک برگشتی دارد که مربوط به استقلال نمی‌شود و وی باید مشکل شخصی‌اش را حل کند. محمدرشید مظاهری ۸۰ درصد دریافتی داشته و باید مشکل مالیاتی خود را با این دریافتی رفع کند. مشکل رشید نیز به باشگاه مربوط نمی‌شود.

فریادشیران اما درخصوص محمد دانشگر مدافع آبی‌پوشان توضیحی نداد و تنها اعلام کرد که او بیش از ۵۰ درصد قراردادش را در جامعه‌ای که روزی ۷۰۰ کشته برای کرونا دارد، دریافت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو