شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

۳ مشکل بزرگ پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی متوالی/ روزهای سخت در انتظار یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس برای قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر کار خستی خواهد داشت.

۳ مشکل بزرگ پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی متوالی/ روزهای سخت در انتظار یحیی
خبرورزشی -

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم توانست به پنجمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند تا از این نظر رکورددار شود؛ رکوردی که بعید است تا سال‌ها جابجا شود؛ اما این تیم برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم با مشکلات جدی روبرو است.

از دست دادن احمد نورالهی برای گل‌محمدی بسیار گران تمام شد. پرسپولیس در سال‌های اخیر ستاره‌های زیادی را از دست داد؛ اما نورالهی با هیچ کدام از این ستاره‌ها قابل قیاس نیست. این بازیکن نقش اصلی را در پارل تاکتیکی گل‌محمدی بازی می‌کرد و پر کردن جای خالی او بعید به نظر می‌رسد.

تیم سپاهان اصفهان را باید مدعی اول قهرمانی در فصل آینده قلمداد کرد. این تیم در فصل گذشته با سرمربیگری محرم نویدکیا عملکرد موفقی داشت و نایب قهرمان لیگ شد. زردپوشان اصفهانی در فصل نقل و انتقالات هم بیشترین ستاره را در مقایسه با استقلال و پرسپولیس جذب کردند. سپاهانی‌ها شهریار مغانلو و مسعود ریگی که دو ستاره فصل گذشته استقلال و پرسپولیس که حریفان اصلی برای قهرمانی در لیگ هستند را جذب کردند. فرشاد احمدزاده هم که در فصل گذشته بهترین بازیکن فولاد خوزستان بود برای فصل آینده با پیراهن سپاهان به میدان خواهد رفت.

خط دفاعی پرسپولیس می‌تواند پاشنه آشیل این تیم در فصل آینده باشد؛ چرا که محمدحسین کنعانی‌زادگان که ستون اصلی خط دفاعی پرسپولیس بود از این تیم جدا شد و گل‌محمدی نتوانست بازیکنی در حد و اندازه کنعانی‌زادگان جذب کند. ضمن انیکه جلال حسینی ۵ ماه دیگر ۴۰ ساله می‌شود و شاید اگر محبوبیت حسینی نزد هواداران نبود سرمربی پرسپولیس، این بازیکن را برای فصل آینده کنار می‌گذاشت.