کاروان ایران در پایان رقابت هایش در بازی های پارالمپیک توکیو 12 طلا، 11نقره، یک برنز و در مجموع 24 مدال کسب کرد. بدین ترتیب کاروان ایران با کسب دوازده طلا، یازده نقره و یک برنز نه تنها از سه دوره گذشته بلکه حتی از المپیک سیدنی هم نتیجه بهتری از لحاظ مرغوبیت مدال گرفت.

بابک محمدی، پیشکسوت پاراوزنه برداری با اشاره به عملکرد کاروان ایران در این دوره از بازی های پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه کاروان ایران موفقیت چشمگیری داشت و این نشان داد که همه از جان و دل تلاش کردند. در این شرایط سخت کرونایی که محدودیت‌های دشواری را به همراه داشت کاروان بسیار خوش درخشید که جا دارد به تک تک ورزشکاران برای کسب این مدال‌های خوش رنگ تبریک بگویم.

او درخصوص عملکرد تیم وزنه برداری ایران گفت: با توجه به صحبت هایی که کادر فنی قبل از اعزام داشتند هدف از حضور در این بازیها کسب عنوان قهرمانی بود ولی این امر محقق نشد و فکر می‌کنم سه مدال طلا را می‌توانستیم در این رویداد به دست بیاوریم. در کل بد نبود و به تیم خسته نباشید می گویم. البته امیدوارم پس از بازگشت کاروان چند جلسه کارشناسی و آسیب شناسی برگزار شود قطعا این جلسات می تواند به تیم ها کمک کند.