شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کمیته انضباطی#استقلال#بازیکن استقلال

اختصاصی خبرورزشی

تخلف عجیب ۳ بازیکن استقلال/ احضار به کمیته انضباطی بعد از بازی با الهلال

سه بازیکن استقلال از جمله رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند امروز در تمرین شرکت نکردند و به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شدند.

تخلف عجیب ۳ بازیکن استقلال/ احضار به کمیته انضباطی بعد از بازی با الهلال
خبرورزشی -

رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند بنا به دلایلی که به نظر می‌رسد مالی باشد در تمرین استقلال شرکت نکردند اما با این تیم راهی دبی خواهند شد.

یکی از نزدیکان استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: به خاطر اهمیت بازی با الهلال این بازیکنان فعلاً به کمیته انضباطی نمی‌روند اما بعد از این بازی بلافاصله باید با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال پاسخگوی بی انضباطی خود باشند.

اختلافات مالی رشید مظاهری با باشگاه همچنان ادامه دارد اما ماجرای مرادمند به چکی که مربوط به باشگاه شهرخودرو مشهد است برمی‌گردد. پیش از این هم چند بازیکن استقلال از جمله همین رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شده بودند و حتی مددی از اسماعیلی شکایت جداگانه هم انجام داده بود.

حالا باید دید در آستانه بازی با الهلال چرا وضعیت استقلال تا به این حد نابسامان است. در روزهایی که مدیرعامل باشگاه در بیمارستان به سر می‌برد، فرهاد مجیدی در مورد اسپانسر صحبت می‌کند و بازیکنان هم به راحتی قید حضور در تمرینات را می‌زنند. در حالی که می‌توان یکسری از مسائل را به بعد از بازی با الهلال با موکول کرد تا تنش و حاشیه از استقلال دور شود.

 استقلالی‌ها ۲۲ شهریور به مصاف الهلال عربستان می‌روند و به نظر می‌رسد بعد از این بازی اتفاقات زیادی در این باشگاه رخ دهد.