شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#فولاد

بازیکن فوق حرفه‌ای استقلال مشخص شد/ بلای عجیبی که سر مجیدی آمد

پس از تمدید قرارداد لوسیانو پریرا با فولاد و ناکامی استقلال در پر کردن جای خالی مهاجمان جدا شده از این تیم تنها یک گزینه برای بازی مقابل الهلال برای این تیم باقی می‌ماند.

بازیکن فوق حرفه‌ای استقلال مشخص شد/ بلای عجیبی که سر مجیدی آمد
خبرورزشی -

آخرین مهلت استقلال برای تغییر لیست آسیایی ارسالی‌اش برای AFC سه شنبه ۱۵ شهریور است و پس از آن این تیم دیگر نمی تواند بازیکنی به لیست اضافه کند.

مدیران باشگاه استقلال قید همکاری با دیاباته را زدند و سپس مهدی قایدی را فروختند تا زوج رویایی فیل و فنجان این تیم در فصل نوزدهم و بیستم کاملا از هم بپاشد. مددی پس از فروش قایدی گفت با پول او بخش عمده ای از بدهی های ارزی را می پردازیم. ملکیان رییس هیأت مدیره باشگاه هم گفت یک مهاجم فوق حرفه ای جذب می کنیم ولی هنوز هیچکس در پست مهاجم به استقلال نیامده که همتراز زوج فیل و فنجان باشد.

خیلی از هواداران استقلال تصور می کردند با حضور شیمبا (پریرا) در این تیم جای خالی قایدی پر می‌شود و نبود دیاباته به چشم نمی‌آید ولی این بازیکن هم پس از مشورت با کولیبالی و در نظر گرفتن شرایط استقلال با فولاد تمدید کرد و در اهواز ماندگار شد.

این در حالی است که امیرارسلان مطهری پس از کش و قوس‌های فراوان به تازگی قراردادش را تمدید کرده و خیلی دیر به تمرینات استقلال اضافه شد و از نظر بدنی در فرم مطلوبی برای بازی ۹۰ دقیقه ای نیست. از طرفی امین قاسمی نژاد بازیکن فصل پیش شهرخودرو هم که به تازگی به استقلال پیوسته پیش از این به بیماری کرونا مبتلا شده بود و او هم دیرتر از بقیه بازیکنان به تمرینات استقلال اضافه شد و از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار نیست.

در اخبار روزهای گذشته نیز عنوان شد که آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال هم دچار مصدومیت جزئی شده و چند روزی نتوانسته بود با دیگر نفرات تیم تمرین تاکتیکی انجام بدهد و در دبی هم باید فیزیوتراپی کند.

سبحان خاقانی دیگر مهاجم جوان استقلال نیز با مصدومیت مواجه شد و تمرینات گروهی تیم را از دست داد و حضورش در بازی با الهلال در هاله ای از ابهام است.

در این شرایط برای بازی دوشنبه شب آینده مقابل الهلال تنها یک گزینه برای بازی در نوک خط حمله استقلال باقی می ماند که آن هم کسی نیست جز فرهاد مجیدی. شاید منظور ملکیان از مهاجم فوق حرفه‌ای خود فرهاد مجیدی بوده باشد!