شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیورپول

سنگ بزرگ ستاره جلوی پای تیم لیگ برتری/ تا دستمزدم را افزایش ندهید تمدید نمی‌کنم

محمد صلاح ستاره قرمزهای مرسی‌ساید حاضر به تمدید قرارداد با لیورپول نیست و فعلاً مذاکرات با او به بن‌بست خورده است.

سنگ بزرگ ستاره جلوی پای تیم لیگ برتری/ تا دستمزدم را افزایش ندهید تمدید نمی‌کنم
خبرورزشی -

باشگاه لیورپول در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، فعالیت کمی داشت و فقط یک بازیکن را به لیست خود برای شروع فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ و برای تقویت تیم اضافه کرده است.

اما آن‌ها در بخش دیگری بسیار فعال بودند: تمدید قرارداد ستاره‌های تیم و ارائه پیشنهادهای جدید به آن‌ها. در واقع آنفیلدی‌ها با مشورت با یورگن کلوپ سرمربی تیم به این نتیجه رسیدند که حفظ ستاره‌های ارزشمند باشگاه به مراتب مهمتر از هزینه کردن برای خرید ستاره‌های جدید و گرانقیمت است.

اولین بازیکنی که تابستان امسال قرارداد خود را تمدید کرد، کرتیس جونز بود. سپس در ماه آگوست یعنی ماه گذشته، ترنت الکساندر آرنولد، فابینیو، آلیسون بکر، ویرجیل فان‌دایک، جردن هندرسون و نت فیلیپس همگی پای میز مذاکره نشستند و در نهایت قراردادهای جدیدی را با لیورپول امضا کردند و در این تیم ماندنی شدند.

اما تلاش‌های یورگن کلوپ و مدیران باشگاه برای جلب رضایت محمد صلاح که می‌توان او را بهترین بازیکن باشگاه دانست هنوز به نتیجه نرسیده است. کلوپ گفت که ماه قبل مذاکرات در مورد تمدید قرارداد شروع شده است اما باشگاه تا این لحظه هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد وضعیت جدید محمد صلاح ارائه نکرده است.

قرارداد فعلی صلاح با لیورپول تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و این یعنی اگر باشگاه آنفیلدی می‌خواهد از محمد صلاح درآمدی داشته باشد باید او را تابستان سال آینده بفروشد تا دست کم به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا نشود.

البته که لیورپول چنین نظری ندارد و آنها تمایل دارند که با قرارداد جدید ستاره مصری را در تیم خود نگه دارند اما طبق نوشته رسانه‌های انگلیسی، صلاح درخواست افزایش چشمگیر دستمزد خود را داشته تا حاضر شود پای میز مذاکره بنشیند و قرارداد خود را تمدید کند. همین موضوع باعث شده مدیران لیورپول دچار تردید شوند و به فکر چاره‌ای باشند تا این موضوع را از طریق دیگری حل کنند.

روزنامه انگلیسی «میرر» در گزارش خود این موضوع را فاش کرده اما از مبلغ مورد نظر ستاره مصری حرفی نزده است. با این وجود این روزنامه اشاره کرده است که بین مدیران باشگاه و نمایندگان محمد صلاح اختلافاتی به وجود آمده که ماجرای تمدید قرارداد او را با مشکل روبه‌رو کرده است.