شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#قیمت#یزد#فولاد#سود#بیمه

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۴


اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/06/14

امروز سهامداران شرکت‌های تولید محور خودرو، شکر شاهرود و بیمه ملت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرآوری زغال سنگ پرورده طبس، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 3781 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 537هزارواحد به کار خود پایان داد و بیش از 10میلیارد و 775میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 647میلیارد تومان در بیش از 969 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولید محور خودرو، شکر شاهرود و بیمه ملت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان خاش، کربن ایران و سیمان تهران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 5میلیارد و 486میلیون ورقه به‌ارزش 18هزار و 141میلیارد تومان در 803هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 48واحد افت کرد و در ارتفاع 22هزار و 693واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرآوری زغال سنگ پرورده طبس، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب و داروسازی آوه سینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/