توقیف موتورسیکلت های 50 میلیاردی در تهران / متهم به زندان افتاد

سرهنگ " نادر مرادی " در تشریح این خبر، بیان داشت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری موتورسیکلت های سنگین غیر قانونی و قاچاق توسط مالک یک واحد صنفی موتورفروشی  در محدوده خیابان  " آذربایجان"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این  پلیس قرار گرفت .

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: ماموران این پلیس با رصد های اطلاعاتی و هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از این واحد صنفی 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرک و مالکیت  کشف کردند.

در تهران

 معاون نظارت بر اماکن عمومی  پلیس تهران  با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ابراز داشت: با هماهنگی قضائی موتورسیکلت  ها توقیف و به همراه متهم  به پلیس امنیت عمومی تهران  انتقال یافت.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه ماموران اعزامی به ماموریت هنگام مراجعت به پلیس در محدوده میدان سبلان یک دستگاه خودروی سواری سرقتی که به صورت  رها شده بود کشف کردند،  اظهار کرد:  کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق را  50  میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 وی به تحویل  موتورسیکلت به  سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.