شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#کالاهای اساسی

دلخوش در تذکر شفاهی:

مجلس و دولت از رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم غافل نشوند

مجلس و دولت از رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم غافل نشوند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شاهد گرانی کالاهای اساسی هستیم و مجلس و دولت نباید از رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم غافل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: مجلس پیش از این جلسات غیرعلنی درباره قیمت کالاهای ضروری مردم و کرونا برگزار می کرد اما مدتی است که این جلسات برگزار نمی شود.

وی بیان کرد: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی درباره قیمت ارزاق عمومی و کالاهای ضروری مردم و همچنین مسئله کرونا برگزار کند. همچنین متأسفانه دولت در ابتدای کار سراغ رفع مسائل اقتصادی کشور نرفته است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فقط لبنیات در یک ماه گذشته دو بار افزایش قیمت داشته است و بر این اساس لازم است مجلس و دولت رفع مشکلات اقتصادی مردم را مورد توجه جدی قرار دهند و از رسیدگی به آن غافل نشوند.

دلخوش تأکید کرد: بحث رتبه بندی معلمان هم باید تعیین تکلیف شود که اخیراً به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد و لازم است هر چه زودتر در آنجا به اتمام برسد و در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی نیز تعیین تکلیف کردیم و کمیسیون اجتماعی مجلس در حال رسیدگی به این موضوع است و باید این مسئله مورد توجه جدی قرار گیرد.