شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسابقات جهانی#کاراته

امینی: نظر برخی اعضای کمیته فنی انتخاب رهنما است، اما هنوز چیزی قطعی نیست/ قرارداد ارباب تا پایان مسابقات جهانی است


امینی: نظر برخی اعضای کمیته فنی انتخاب رهنما است، اما هنوز چیزی قطعی نیست/ قرارداد ارباب تا پایان مسابقات جهانی است

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: نظر برخی اعضای کمیته فنی انتخاب مسعود رهنما به عنوان مشاور فنی تیم بانوان است، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

اشرف امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دلایل انتخاب فرحناز ارباب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کاراته اظهار داشت: ارباب قهرمان بوده است و در طی سال‌های مربیگری خود ورزشکاران زیادی را پرورش داده است و از سابقه حضور در تیم ملی نیز برخوردار بود. در کنار ایشان، زهرا صمدی به عنوان مربی انتخاب شد تا تکلیف کادرفنی تیم ملی بانوان مشخص شود. 

وی در خصوص استفاده از مربی آقا به عنوان مشاور فنی تیم ملی بانوان  گفت: هنوز چیزی را قطعی نکردیم، کمیته فنی با حضور در مسابقات انتخابی اعتقاد دارد که پتانسیل فنی بانوان بسیار بالا است، اما نیاز است که در بخش فنی با حضور آقایان به بانوان کمک شود. یک مشاور فنی را پیشنهاد دادند که برخی اوقات نظارت داشته باشند و نقطه نظرات خود را ارائه بدهد. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که این گزینه مسعود رهنما خواهد بود، تاکید کرد:  برخی اعضای کمیته فنی نظرشان روی حضور ایشان است، اما با این حال چیزی را اعلام نکردند و هنوز قطعی نشده است. 

امینی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که مشاور فنی آقا عملاً همه کاره تیم ملی بانوان خواهد بود، افزود: اینطور نخواهد بود و ما از ارباب برنامه فنی خواستیم و ایشان ارائه دادند. چندین جلسه در خصوص شرایط فنی صحبت کردیم و قرار نیست اینگونه باشد و حداقل تا این لحظه این طور نبوده است. 

وی در  خصوص قرارداد ارباب عنوان کرد: قرارداد ایشان فعلاً تا پایان مسابقات جهانی امارات خوهد بود تا بعد از این مسابقات ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص انتخاب کادرفنی تیم‌های پایه گفت: ظاهراً قرار است در هفته آینده در این خصوص نیز تصمیم‌گیری شود، اما زمان زمان جلسه مشخص نیست که با قاطعیت بگویم. 

امینی در خصوص شانس موفقیت بانوان در مسابقات جهانی اظهار داشت: واقعاً زمان زیادی تا مسابقات جهانی باقی نمانده است، اما با توجه به پتانسیل فنی بچه‌ها و کادرفنی و همدلی میان مربیان امیدوار هستم که نتیجه خوبی بگیریم. 

انتهای پیام/