شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق

قدوس؛ انگیزه برای درخشش دوباره مقابل عراق

اگرچه حضور یک نیمه‌ای سامان قدوس به خوبی حضور یک نیمه‌ای‌ مقابل بحرین نبود اما برای بازی با عراق او یکی از گزینه‌های باز کردن خط دفاعی فشرده عراق است.

سامان قدوس که بلاخره برای اولین بار در بازی با سوریه در ترکیب اصلی قرار گرفت یکی از مهره‌های قابل اعتماد اسکوچیچ است. بازیکنی که به دلیل تغییر سبک بازی تیم ملی در نیمه دوم بازی با سوریه تعویض شد اما همچنان به عنوان یک بازیکن تکنیکی می‌تواند همچون بازی مرحله قبل مقابل عراق،در مقابل این تیم نیز بدرخشد.

 

قدوس متخصص حرکات انفجاری و زدن به دفاع حریف به صورت مورب است اما در کنار آن با فیزیک خاصی که عضلات پای او دارد، قدرت دریبل های درجا را نیز دارد که این دو قابلیت می‌تواند او را در مصاف با دفاع فشرده حریف تبدیل به بازیکنی گره‌گشا کند.

 

به نظر می‌رسد با تمرینات اخیر تیم ملی و تجربه یک بازی مقابل سوریه او بتواند هماهنگ‌تر از آن بازی، حرکات خود را با بازیکنان کناری خود تنظیم کند و احتمالا باید منتظر درخشش او در جدال با عراق نیز بود. هر چند با اضافه شدن سردار آزمون، شانس قدوس برای بازی در ترکیب اصلی کم می‌شود اما خاطره حضور او در نیمه دوم بازی با بحرین و عراق در مرحله قبل،این نوید را می‌دهد که تیم ملی بتواند از تکنیک و سرعت این بازیکن برای باز کردن لایه‌های دفاعی عراق بهره ببرد.

-