به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، جلسه مشترک معاونین و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و آکادمی ورزشی بلگراد امروز (شنبه- ۱۳ شهریورماه) به دعوت آکادمی ورزشی بلگراد در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه طرفین پیرامون تاریخچه و امکانات دو آکادمی و پتانسیل های موجود برای تبادل دانش، بازیکن، مربیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و همچنین همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین تبادل بازیکن در رده های پایه و توسعه رشته های ورزشی مشترک در باشگاه ذوب آهن اصفهان و آکادمی صربستان نیز یکی از محورهای اصلی جلسه مذکور بود، در ادامه این جلسه پرفسور "لوکمان" پدر ورزش صربستان و بنیان گذار آکادمی ملی ورزش بلگراد ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط با باشگاهی با پیشینه بزرگ و امکانات همچون باشگاه ذوب آهن در ارتباط با گسترش و استحکام  بیشترروابط فی مابین اظهار امیدواری کرد.

یاسنیچ مدیر فنی مرکز بلگراد، مدیر استعدادیابی آکادمی بلگراد و پورکیان رابط آکادمی بلگراد و ایران، علی احسانی- معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن، نواب شوقی مدیر آکادمی ذوب آهن، احسان ادیبی مدیر فنی آکادمی و مسئول آموزش آکادمی ذوب آهن، محسن صمدی مسئول طرح توسعه و جوانان آکادمی و مترجم، و پیمان صداقت نیا مدیر فنی بسکتبال آقایان در این جلسه حضور داشتند.