شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهردار تهران#زاکانی

واکنش زاکانی به اظهار نظر برخی افراد درباره انتصابش به عنوان شهردار تهران


واکنش زاکانی به اظهار نظر برخی افراد درباره انتصابش به عنوان شهردار تهران

شهردار تهران به اظهارات برخی افراد که انتصاب وی را در شهرداری غیرقانونی دانستند، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت الهی و با مشارکت مردم خدمت خواهیم کرد و باید با همبستگی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها تحولی را در شهر ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: تمام فعالیت‌های ما در این دوره از مدیریت شهری حول محور مردم خواهد بود و باید بر مبنای تحولات اجتماعی و اقتصادی شهر بر محور محلات امکاناتی فراهم کنیم که مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

شهردار تهران درباره انتصابات معاونین خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مسئله در حال بررسی است و امیدواریم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی درباره حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: تمهیدات جدی درباره مترو، اتوبوس و تاکسی اتخاذ شده است که ظرفیت‌ها را در این بخش افزایش دهیم و به‌روزرسانی کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌های جدیدی را در این حوزه مدنظر قرار دهیم.

زاکانی در ادامه درباره افرادی که انتصاب وی را در شهرداری غیرقانونی عنوان می‌کنند، گفت: اطلاعات آنها ناقص بود نباید با موضوعات مردم سیاسی برخورد شود من هم می‌توانستم مواردی را مطرح کنم که افراد خجالت بکشند؛ مسئولین باید در این باره پاسخگو باشند و حتی این مسئله از هیئت وزیران پرسیده شد و آنها نیز پاسخ‌های لازم را دادند.

انتهای پیام/