شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#عراق#کره جنوبی

ورمرزیار:

عراق زنگ خطر را در گروه ایران به صدا در آورد

عراقی‌ها زنگ خطر را برای همه تیم‌های گروه به صدا در آوردند

کارشناس فوتبال گفت: عراق با متوقف کردن کره جنوبی در خاک کره، زنگ خطر را برای همه تیم‌های گروه به صدا در آورد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار پیشکسوت و کارشناس فوتبال اظهار داشت: در روزی که واقعاً خوب نبودیم، ۳ امتیاز خیلی شیرین مقابل سوریه به دست آوردیم تا کارمان را با یک پیروزی با ارزش در این گروه آغاز کرده باشیم. با اینکه در بازی مقابل سوریه ۷۰ درصد از مالکیت توپ به ایران تعلق داشت، اما منصفانه بگویم اصلاً از این مالکیت استفاده بهینه نکردیم و تنها گلی که با چاشنی شانس همراه بود، یک پیروزی با ارزش را به حساب تیم ملی نوشت تا با این پیروزی قدری مشکلات و ایرادات تیم نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: تیم ما در این بازی مشکلاتی داشت که عمدتاً به خط دفع و آسیب پذیری آن باز می‌گشت. همین تزلزل در خط دفاع باعث شد سوری‌ها به چند موقعیت گل هم دست یابند که خوشبختانه گل نشد. ما باید این ایرادات را برای بازی‌های آینده برطرف نماییم.

ورمزیار در خصوص دیدار مقابل عراق گفت: فوتبال عراق و سوریه شباهت زیادی به هم دارد، با این توضیح که عراق در مجموع تیمی باتجربه‌تر، جسور تر و با انگیزه تر است. آنها روز اول شگفتی ساز شدند و در کره تیم خوب کره جنوبی را متوقف کردند تا در همین بازی زنگ خطر را برای ما و همه تیم‌های این گروه به صدا در آورند.

ملی پوش سابق فوتبال تاکید کرد: همانطور که گفتم تیم ملی مشکلاتی داشت که آنها به خاطر پیروزی برابر سوریه دیده نشد و یا لااقل می‌توان گفت که بُلد نشد. اما قطعاً این ایرادها از دید مربیان تیم ملی پنهان نمانده است. باید تا روز بازی با عراق این مشکلات برطرف شود تا شانس پیروزی ما مقابل این تیم افزایش یابد. اگر بخواهم کلی درباره این مشکلات صحبت کنم، به جز تزلزل در خط دفاع، فقدان تاکتیک برای ایجاد حمله و خلق موقعیت گل بود؛ که با داشتن این تعداد بازیکن باتجربه در فاز تهاجمی، این قدری عجیب است.

منبع: مهر