شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#فلسطین

جهاد اسلامی:

مقاومت در صورت تداوم محاصره نوار غزه تشدید خواهد شد

مقاومت در صورت تداوم محاصره نوار غزه تشدید خواهد شد

یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین از گسترش و افزایش گزینه های مقاومت در صورت عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به رفع محاصره غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی بر گسترش گزینه های مقاومت در صورت عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به رفع محاصره نوار غزه خبر داد.

«داود شهاب» در گفتگو با آناتولی گفت: سیاست ربط دادن گذرگاه ها به هرگونه تحولات سیاسی باید متوقف شود. چرا که گذرگاه ها به ابزاری در دست اشغالگران برای مجازات مردم و ممانعت از واکنش به تجاوزات مداوم آنها تبدیل شده است.

وی افزود: تا زمانی که در پایبندی رژیم اشغالگر به رفع محاصره شاهد رکود هستیم طبیعی است که گزینه های مردمی گسترش پیدا خواهد کرد و افزایش خواهد یافت.

شهاب درباره ازسرگیری پرتاب بالون های آتش زا از نوار غزه به شهرک های صهیونیست نشین مجاور هم گفت: بالون های آتش زا از ابزارهای فشار مردمی هستند و اجرای آن به اقدام سازمان یافته گروه های فلسطینی نیاز ندارد.

وی تاکید کرد: مردم فلسطین حق دارند از تمام راه ها برای برخورداری از حقوق سیاسی و ملی خود استفاده کنند و مانع این شوند که اشغالگران قواعد درگیری را علیه فلسطینی ها و برای ادامه محاصره تحمیل نمایند.

گفتنی است که گروه های فلسطینی در واکنش به تشدید محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی فعالیت های اعتراض آمیزی را موسوم به خشم شبانه در مرزهای غزه و فلسطین اشغالی برگزار می کنند.