دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در جمع اعضای خانواده دوومیدانی حضور یافت.

تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: این تازه شروع کار وزیر ورزش و جوانان جدید است. کارهای اصلی هنوز پابرجاست و انتظارات هم به قوت خود باقیست اما این بازدیدها و دیدارها با اعضای تیم های ملی و فدراسیون های ورزشی کار خوب و روحیه بخشی برای ورزشکاران است.

او افزود: این بازدید برای رشته دوومیدانی هم رخ داد و چند ساعتی را در خدمت وزیر جدید بودیم. قبلا هم گفته بودم که سجادی نخستین وزیر غیرسیاسی وزارت ورزش و جوانان ایران است و همین مسئله نه تنها خانواده دوومیدانی بلکه جامعه ورزش را به آینده بسیار امیدوار کرده و ما هم به عنوان عضوی از همین خانواده ورزش انتظار داریم نگاه ویژه ای به رشته دوومیدانی داشته باشد چرا که این رشته مادر همه رشته هاست اولین رشته المپیکی ماست، بنابراین می‌طلبد که نگاه حمایتگری روی آن باشد.

غیاثی گفت: دوومیدانی در قیاس با سایر رشته ها واقعا کمتر در سال‌های اخیر مورد توجه بوده به اصطلاح از نظر مالی این رشته واقعا فقیر است. هرگز در این رشته ما قراردادهای میلیاردی و در کل رقم های نجومی نداشتیم ولی با این حال در المپیک نماینده داشتیم و حتی مدال المپیک هم داریم، پس انتظار داریم این موارد همه به چشم بیاید و دیده شود. البته با حضور دکتر سجادی امیدوارم هم هستیم که این اتفاقات را شاهد باشیم. 3