شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه#وزارت#وزارت دفاع

سردار حاجی‌زاده: همکاری‌ها با وزارت دفاع در حوزه ارتقاء قدرت موشکی سپاه گسترده می‌شود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش موثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می‌تواند داشته باشد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده به همراه معاونین این نیرو با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
سردار حاجی‌زاده در این دیدار با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد و افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش موثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می‌تواند داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: ان‌شاءالله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقا قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.
 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، گفت: با وجود ظرفیت‌ها و بستر‌های گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده سازی نیاز‌های دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح و به خصوص نیروی هوافضای سپاه گام‌های بلندی را برداریم.

آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و اظهار داشت: رفع تمامی نیازمندی‌ها نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/