شهر خبر

همه چیز برای بازگشت بهترین بازیکن استقلال در آسیا آماده است ؛ خبر خوش برای فرهاد مجیدی

فرشید اسماعیلی گوش به زنگ مجیدی

استوری فرشید اسماعیلی که نشانه چراغ سبز برای ماندن در استقلال است

در حالی که از بین ۸ بازیکن بدون قرارداد تیم استقلال فصل بیستم تقریباً تکلیف همه آنها مشخص شده وضعیت یک نفر همچنان بلاتکلیف، مبهم و در سایه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری به محض پایان فصل فوتبالی گذشته با انتشار یک پیام ویدیویی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و راهی لیگ ترکیه شد. وضعیت دیگر بازیکنان تمدیدی استقلال هم کمابیش در ادامه شروع نقل و انتقالات استقلال مشخص شد. سیدحسین حسینی، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی در استقلال ماندند. مسعود ریگی رفت و درباره داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی قویاً اعلام شد که استقلال علاقه‌ای به همکاری با این دو بازیکن ندارد.

این موضوع درباره امیر ارسلان مطهری هم مطرح شد اما پس از حضور سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال اوضاع تغییر کرد. بهرام امیری که در زمستان سال ۹۸ نقش اصلی در آبی پوش شدن امیر ارسلان مطهری را ایفا کرد در همان نخستین روز حضورش در کادر فنی استقلال واسطه فرهاد مجیدی و احمد مددی برای صحبت با ارسلان مطهری شد تا در نهایت بازیکنی که درخواست افزایش قراردادش به شکل چشم گیری را داشت با کاهش توقعاتش دو فصل دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کند.

اسماعیلی مراقب اتفاقات استقلال بود

در این بین همچنان هیچکس از سرنوشت فرشید اسماعیلی خبری نداشت. بازیکنی که گفته می شد قرار است راهی تیم سپاهان شود و شایعه سفرش به اصفهان هم مطرح شد. مدتی بعد عنوان شد که قرار است به تیم گل گهر سیرجان برود تا برای امیرقلعه‌نویی توپ بزند. برخی هم شایعه پرسپولیسی شدن شماره ۸ استقلال را بر سر زبان ها انداختند اما فرشید اسماعیلی همچنان در سکوت خبری محض بدون مصاحبه با رسانه ها و یا حتی انتشار متنی در صفحه شخصی اش حرفی درباره آینده‌اش نزد. در این مدت تنها واکنش فرشید اسماعیلی به اتفاقات روز باشگاه استقلال هنگامی بود که احضاریه احمد مددی به دادسرا به دستش رسید تا مشخص شود اسماعیلی به دقت اتفاقات باشگاهش را رصد می کند.

در جستجوی میانجی برای آشتی

اما در روزهای اخیر و پس از ناکامی استقلال در جذب یک هافبک بازیساز و نفوذی این موضوع در جلسات هیئت مدیره باشگاه استقلال به کرات مطرح و تکرار شد. اینکه یک فرد به عنوان میانجی بین فرشید اسماعیلی و احمد مددی اختلافات موجود بین آنها را از بین برده و به اصطلاح با کدخدامنشی درگیری هایشان را برطرف کند. به یاد داریم فرشید اسماعیلی در چند نوبت علیه مدیرعامل باشگاه مصاحبه کرده و در نقطه مقابل احمد مددی در دو نوبت او را به کمیته انضباطی باشگاه احضار کرده بود که هر بار فرهاد مجیدی از اسماعیلی خواست به باشگاه نرود تا در نهایت مددی برای به کرسی نشاندن حرفش مقابل فرهاد مجیدی از طریق دادسرای انقلاب اقدام به احضار فرشید اسماعیلی و شکایت از او کرد.

تماس امیری با فرشید

حالا با توجه به خصوصیات اخلاقی بهرام امیری سرپرست جدید تیم استقلال که فردی اهل تعامل و گفتگوست ظاهراً او طی یکی دو روز اخیر صحبت هایی با فرشید اسماعیلی داشته و او را مجاب کرده تا ضمن توجه به شرایط استقلال در نبود یک هافبک بازیساز و هجومی، دست فرهاد مجیدی را برای فصل بیست و یکم خالی نگذارد.

اسماعیلی فکر می کرد مددی می رود

گرچه فرشید اسماعیلی هم تصور می کرد با تغییر دولت و خروج مسعود سلطانی فر از وزارت ورزش احمد مددی نیز از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار می‌رود اما با حضور علی نژاد (حامی اصلی مددی در دولت قبل) در کنار حمید سجادی وزیر جدید ورزش در حاشیه بازی ایران و سوریه، فرشید اسماعیلی متوجه عدم تغییر و تحول در راس باشگاه استقلال شده و ظاهراً این موضوع را از بهرام امیدی هم شنیده است.

اسم اسماعیلی در لیست آسیایی

شنیده ها حکایت از آن دارد که فرشید اسماعیلی این روزها منتظر بهبود وضعیت احمد مددی است تا مدیرعامل استقلال پس از خروج از قرنطینه خانگی و با حضور یک میانجی که احتمالاً بهرام امیری است در جلسه ای مشترک شرکت کرده و قراردادش را دو فصل دیگر با این تیم تمدید کند تا نامش در نوبت آخر اصلاحیه لیست آسیایی (۱۵ شهریور) به اسامی نفرات قبلی اضافه شود.

آماده باش فرهاد به فرشید

شنیده ها حکایت از آن دارد فرهاد مجیدی در صحبتی که با فرشید اسماعیلی داشته از او خواسته به صورت اختصاصی تمریناتش را برگزار کند تا برای دیدار مقابل الهلال بتواند حداقل یک نیمه از حضور او در دبی روبروی حریف عربستانی استفاده کنند.