شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر بهداشت#معاون وزیر#وزیر نیرو

نامه معاون وزیر نیرو به معاون وزیر بهداشت برای برخورد با یک واحد متخلف تولید اکسیژن


نامه معاون وزیر نیرو به معاون وزیر بهداشت برای برخورد با یک واحد متخلف تولید اکسیژن

به دنبال کشف مرکز استخراج غیرمجاز رمزارز در یک واحد تولید اکسیژن و گازهای طبی، معاون وزیر نیرو در امور برق وانرژی با ارسال نامه‌ای به حریرچی معاون وزیر بهداشت، خواستار نظارت بر شرکت‌های دارویی و برخورد قانونی با شرکت متخلف شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در نامه ای که از سوی همایون حایری، معاون برق و انرژی وزیر نیرو خطاب به معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده، با توجه به کشف و جمع آوری دستگاه‌های استخراج غیرمجاز رمز ارز از یک واحد تولید اکسیژن واقع در شهرک صنعتی شمس آباد، به شرایط حساس کشور و درخواست تامین برق پایدار صنایع تولید اکسیژن از سوی دستگاه متولی اشاره شده و خواستار برخورد قانونی از طریق آن وزارتخانه درخصوص شرکت یاد شده و اطلاع‌رسانی آن با هدف آگاهی افکارعمومی شده است.

حایری همچنین در این نامه خواستار استفاده از تمامی ابزارهای قانونی وزارت بهداشت به منظور اعمال نظارت حداکثری بر شرکت‌های دارویی و تولید اکسیژن شده است.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو در عین حال بر آمادگی این وزارتخانه برای همکاری در ارائه مناسبت‌تر خدمات درمانی به مردم و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و متخلفان تاکید کرده است.

انتهای پیام/